Cecili Reid

مهندس ارشد نرم افزار در Netflix ، بلندگو سسیلی رید مهندس ارشد نرم افزار در Netflix است.

تا سال اول تحصیلات سسیلی در Georgia Tech ، برنامه او تحصیل مهندسی زیست پزشکی ، تحصیل در دانشکده پزشکی و پزشک شدن بود. وقتی اولین کلاس برنامه نویسی خود را گذراند ، همه چیز تغییر کرد. او از طریق تحصیلات رسمی خود در گرجستان تک ، و همچنین تحصیل خارج ، بر جاوا ، چارچوب بهار ، Ruby on Rails و چندین زبان و سیستم عامل دیگر تسلط داشت. او در رویدادهایی مانند Devnexus سخنرانی کرده است و به شدت در جلسات و کنفرانس های فناوری مانند Women Who Code و فصل های AnitaB.org آتلانتا شرکت دارد.
دوره های این مدرس:

آموزش Spring Cloud GCP: راه اندازی پایگاه داده Cloud SQL

Spring Cloud GCP: Setting Up a Cloud SQL Database

از قدرت Cloud SQL در برنامه Spring Boot استفاده کنید. بیاموزید که چگونه یک پایگاه داده Cloud SQL راه اندازی کنید و به طور موثر برنامه خود را آزمایش کنید.


آموزش تعادل بار ابری بهار

Spring Cloud Load Balancing

نیاز به تعادل بار، چیستی آن و گزینه‌های پیاده‌سازی آن در Google Cloud Platform (GCP) را بررسی کنید. برای درک بهتر آن، یک پیاده سازی را طی کنید.


آموزش مدیریت استثناء جاوا

Java Exception Handling

این دوره به توسعه دهندگان می آموزد که چگونه با رفتارهای غیر منتظره ای که ممکن است در حین اجرای برنامه های آنها رخ دهد ، برخورد کنند.


آموزش چالش های کد بهار

Spring Code Challenges

آیا می خواهید مهارت های بهار خود را آزمایش کنید؟ این چالش های مختصر به شما اجازه می دهد مغز خود را بکشید و استعدادهای خود را آزمایش کنید.