Hana Brenner-Katz

بنیانگذار و مدیر عامل Beyond Bright Creative
هانا برنر-کاتز بنیانگذار و مدیر عامل Beyond Bright Creative، یک آژانس خلاق در لس آنجلس است.

حنا یک متخصص بازاریابی و تولید محتوا با بیش از 12 سال تجربه در صنعت است. در سال 2018، او نقش خود را در یک آژانس بازاریابی متعلق به نیویورک تایمز ترک کرد و استودیوی طراحی خود، HBK Design را تأسیس کرد. با گذشت زمان، خدمات او گسترش یافت و شامل راه حل های بازاریابی کامل شد و در سال 2023، Beyond Bright Creative متولد شد. مشتریان Beyond Bright Creative در صنایع مختلفی از جمله خرده فروشی، خدمات حرفه ای، فناوری و سرگرمی فعالیت می کنند. هانا همچنین مشتاق توانمندسازی سایر خلاقان است و از سفر خود از کارمند تا کارآفرین به عنوان الهام بخش برای راهنمایی و تشویق دیگران به دنبال رویاهای کارآفرینی خود استفاده می کند.
دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای سازندگان برای استفاده مجدد از محتوا

Creators Guide to Repurposing Content

در این ویدیو، یاد بگیرید که چگونه از ویدیوهای خود اسکرین شات بگیرید و به طور یکپارچه آنها را به دارایی های گرافیکی مختلف برای پست های اینستاگرام، استوری ها، سرصفحه های وبلاگ و موارد دیگر با استفاده از Canva تبدیل کنید و قوام بصری و جذابیت محتوا را در سراسر پلتفرم ها افزایش دهید.


آموزش ویرایش ویدیو با توضیحات برای سازندگان

Video Editing with Descript for Creators

یاد بگیرید که چگونه از Descript برای ساده‌سازی و ساده‌سازی فرآیند ویرایش ویدیوتان استفاده کنید تا بتوانید به راحتی محتوای ارزشمندی ایجاد کنید.