Ahsante Bean

استراتژیست داستان گویی چند رسانه ای

Ahsante Bean یک فیلمساز، تهیه کننده و استراتژیست ویدیویی با سابقه روزنامه نگاری توضیحی است. کار او بر استفاده از ویدئوهای آنلاین و پلتفرم های دیجیتال برای ایجاد جامعه، افزایش همدلی و ایجاد جامعه آگاه تر تمرکز دارد.

Ahsante بنیانگذار Iantha است. Creative، یک استودیو و مشاوره که به شرکت‌های ماموریت‌محور کمک می‌کند تا از طریق توسعه محتوای روشن‌کننده، به مخاطبان دیجیتال اول دست یابند. او مجموعه های ویدئویی برای PBS، WGBH، Politifact، IDEO، The Poynter Institute و The Star Tribune تولید کرده است. او خالق و تهیه‌کننده اجرایی Say It Loud است، مجموعه‌ای PBS Digital Studios که تاریخ و فرهنگ سیاه‌پوستان را جشن می‌گیرد.

Ahsante یک خالق مستقل بوده است. در YouTube در دهه گذشته و هدفش الهام بخشیدن به مخاطبانش برای حرکت آگاهانه و خلاقانه در زندگی است. او با به اشتراک گذاشتن افکار خود در مورد زندگی و جامعه طرفداران رسانه های اجتماعی را افزایش داده است.

احسانته دارای مدرک B.A. در فیلم فیلم از دانشگاه هاروارد.

دوره های این مدرس:

آموزش ایده برای سازندگان YouTube: به راحتی پروژه های خلاقانه خود را مدیریت کنید

Notion for YouTube Creators: Easily Manage Your Creative Projects

«یک سیستم مفهومی سفارشی برای تولید ویدیوی YouTube ایجاد کنید! این کلاس برای خلاقانی است که می خواهند بهره وری خود را با Notion به سطح بالاتری برسانند. ن..."