Bindiya Shetty

مهندس تبدیل به تصویرگر

بیندیا شتی، بنیانگذار The Peepal Tales، یک کارآفرین خلاق است که آثار هنری خود را با محصولات روزمره ترکیب می کند. پس از گذراندن بیش از 12 سال در دنیای شرکت ها، او این لذت را داشته است که اشتیاق خود به هنر را به حرفه ای به عنوان یک طراح الگوی سطح تبدیل کند. او از ضربات خود برای گفتن داستان استفاده می کند و به دلیل جذابیت طبیعی او نسبت به جهان و مادر زمین، الگوها، ایده ها و الهامات او مستقیماً از جنبه های مختلف طبیعت گرفته شده است.

بیندیا به دلایل متعددی از علاقه شخصی خود به جمع آوری و احتکار لوازم التحریر زیبا استفاده کرد. او معتقد است که لوازم التحریر به عنوان بخشی از روال روزانه یک فرد، باید برای شما شادی ایجاد کند، شما را برای استفاده برای اهداف متعدد هیجان زده کند و به شما در سازماندهی و برنامه ریزی روزتان کمک کند. به همین دلیل، او سفر خود را به دنیای هنر با ایجاد طرح‌های پر جنب و جوش و خیره‌کننده آغاز کرد که بر روی برنامه‌ریزها، کتاب‌های طراحی، کیسه‌های مسافرتی، کوسن‌ها و موارد دیگر نمایش داده می‌شوند.

مجموعه برنامه ریز و تقویم 2024 ما راه اندازی شد!!! پیش سفارش !

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی سطح برای تصویرگران: از رنگ تا محصول با استفاده از گواش و زاد و ولد

Surface Design for Illustrators: From Paint to Product Using Gouache & Procreate

"آیا همیشه فکر کرده اید که هنرمندان شاغل چگونه به طراحی و ارائه هنر خود روی محصولات می پردازند؟ در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه طراحی محصول را به تصویر بکشید. .."