Henry Learning

مربی | کارآفرین هوش مصنوعی

سلام! من هنری هستم، مشاور داده در شرکت‌های Fortune 500، متخصص بدون کد، و علاقه‌مند به هوش مصنوعی مستقر در کانادا. من Henry Learning را اداره می کنم.

ما یک گروه پرشور از طرفداران توسعه برنامه های کاربردی بدون کد در تجارت هستیم، زیرا درک و استقرار سریع آنها بسیار آسان تر است. ما همچنین معتقدیم که هوش مصنوعی و اتوماسیون می‌تواند زندگی همه را آسان‌تر کند، و در تلاشیم تا این مهارت‌ها را به هر تعداد که می‌توانیم آموزش دهیم. ما کاملاً معتقدیم که راه‌حل‌های بدون کد و هوش مصنوعی آینده کار هستند و این راه‌حل‌ها در زندگی روزمره ما یکپارچه خواهند بود.

ما همچنین عاشق آموزش و راهنمایی دانش‌آموزان در موضوعات مختلف از جمله هوش مصنوعی هستیم. -کد، اتوماسیون، تجزیه و تحلیل داده ها، و تجسم، و بیشتر. ما متعهد به ایجاد دوره‌های جذاب و مفیدی هستیم که دانش و مهارت‌های مورد نیاز دانش‌آموزان را برای تبدیل شدن به نسل بعدی رهبران کسب‌وکار فراهم می‌کند.

برای برخی از دوره‌های من به زیر مراجعه کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش Generative AI Art Generation: تسلط بر تمام ابزارهای هوش مصنوعی - Midjourney، BW، DALL-E، SD، Runway و غیره.

Generative AI Art Generation: Mastering all the AI Tools - Midjourney, BW, DALL-E, SD, Runway, etc.

"نمای کلی کلاس: در این کلاس، ما تمام ابزارهای تولید هنر هوش مصنوعی را که برای تبدیل شدن به یک هنرمند هوش مصنوعی خوب باید بدانید را به شما آموزش می دهیم. این شامل Midjourney، DALL می شود. .."


آموزش بازاریابی دیجیتال و تجارت الکترونیک با هوش مصنوعی مولد

Digital Marketing and E-Commerce with Generative AI  

"در این دوره، سفری 8 تا 9 ساعته به هوش مصنوعی مولد برای تجارت الکترونیک و بازاریابی دیجیتال داشته باشید، جایی که خواهید دید که چگونه کارایی را تا 25٪ افزایش می دهد و..."


آموزش Microsoft Copilot 365: تسلط بر بهره وری کار با هوش مصنوعی Generative

Microsoft Copilot 365: Mastering Work Productivity with Generative AI

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."