Lee Sartori

طراح قلاب بافی

لی سارتوری طراح قلاب بافی پشت CoCo Crochet Lee است. او را می‌توان به‌عنوان میزبان مهمان در فصل‌های 9 تا 11 سریال محبوب PBS Show Knit and Crochet Now، و همچنین یکی از بازیگران استودیوی خلاقانه Annie s که در آن مهارت‌ها و الگوهای جالب قلاب‌بافی را نشان می‌دهد، دیده می‌شود. اشتیاق لی طراحی لباس های مدرن، پوشیدنی و آمیگورومی شایان ستایش است. لی با دو فرزند کوچکش، شوهر شگفت انگیزش و خرگوش دوست داشتنی اش نویل در انتاریو، کانادا زندگی می کند. پلتفرم اجتماعی مورد علاقه او اینستاگرام است که در آن پست های سرگرم کننده و عجیب قلاب بافی می گذارد. لی دستیار سردبیر سابق مجله Happy Hooked است و اکنون روی طراحی های سفارشی برای تعدادی از شرکت ها و مجلات تمرکز دارد.

دوره های این مدرس:

آموزش قلاب بافی تونس: یک بالش پرتابی پر جنب و جوش ایجاد کنید

Tunisian Crochet: Create a Vibrant Throw Pillow

"مهارت های جدید قلاب بافی تونس را به کارنامه قلاب بافی خود اضافه کنید و در عین حال یک بالش زیبا و دست ساز به خانه خود اضافه کنید. چیزی که به عنوان علاقه به مادر شروع شد. .."


آموزش قلاب بافی نوازشگر: آمیگورومی خود را بسازید

Cuddly Crochet: Make Your Own Amigurumi

وقتی هنر آمیگورومی را یاد گرفتید، می‌توانید هر ایده‌ای را به یک اسباب‌بازی نوازش‌کننده و پرشده تبدیل کنید. چیزی که به عنوان اشتیاق به ساخت لباس های مدرن و شایان ستایش آغاز شد. .."


آموزش قلاب بافی کوتور: یک پیراهن با کیفیت موروثی بسازید

Crochet Couture: Craft an Heirloom Quality Shirt

«لباسی دنج ببافید که بتوانید آن را برای نسل‌های بعدی به ارمغان بیاورید! چیزی که به عنوان علاقه به ساخت لباس های مدرن و آمیگورومی شایان ستایش آغاز شد، ج. .."


آموزش هنر در قلاب بافی: یک شال نیم دایره بسازید

Artistry in Crochet: Create a Half-Circle Shawl

"با ساختن شال قلاب بافی خود که با دوخت کابل و حاشیه ای سرگرم کننده ساخته شده است، یک تکه قلاب بافی کلاسیک به کمد خود اضافه کنید. چیزی که به عنوان علاقه به ماکی شروع شد. .."


آموزش خلاقیت های قلاب بافی: یک کیسه دایره ای رنگارنگ ماندالا بسازید

Crochet Creations: Craft a Colorful Mandala Circle Bag

"با این کیف قلاب بافی ماندالا چشم نواز، تنها محدودیت شما تخیل و عرضه نخ شماست! چیزی که به عنوان اشتیاق به ساخت لباس های مدرن آغاز شد. .."