Skillshare Member Shannon Wine

مهارت های اولیه فیلم/فیلم/عکاسی

 

کلاس‌ها: تکنیک‌های اولیه مفاهیم نورپردازی برای فیلم، فیلم و عکاسی. در حال حاضر: اصول اولیه ویدیو، ویرایش ویدیو، اشتباهات رایج نورپردازی، نورپردازی استودیو، نقدهای محبوب ویدیویی و ترفندهای نکات عکاسی.

می‌توانید سوابق حرفه‌ای من را با جزئیات بیشتر در

ببینید

رزومه معلم من' :

-دستیار کارگردان نور در KTBW Ch 40. دوربین، مدیر طبقه و کنترل اصلی \ Master Control @ KTVZ Ch 21/40 سال عکاسی/فیلمبردار، موزیک ویدیو، ویدیوهای جمع آوری کمک خیریه، ویدیوهای آموزشی شرکتی/تهیه کننده-کارگردان-ویراستار -نویسنده....

   -میزبان، موسیقی جشنواره فیلم مرکزی اورگان در پارک

   -من یک وب سایت تبلیغ هنرمند دارم، www.3sistersartists.com

   -به اندازه کافی عجیب، من یک باریستا و خبره قهوه های خوب هستم :-)

نکته اصلی این است که من نور را به هر شکلی دوست دارم، هنر و موسیقی را دوست دارم، و عاشق بیان خلاق هستم. اکثریت زندگی ام با پشتکار به دنبال علاقه ام به عکاسی بوده ام. بعداً، در مورد ساختن موزیک ویدیوها و فیلم‌های کوتاه/ویدیو برای هنرمندان و همچنین برای پروژه‌های شرکتی و خیریه بیشتر یاد گرفتم.

هر چیز هنری توجه من را به خود جلب می کند، و من بیش از همه تحت تأثیر طیف رنگ ها، بافت ها، تنوع و تنوع محض طبیعت و خلقت نفس گیر خالق بزرگ - و نحوه پخش نور در همه جا هستم. این رمز و راز با شکوه مانند یک سمفونی پیچیده است. بنابراین می توانید بگویید من یک طرفدار هستم!

~ سلا

دوره های این مدرس:

آموزش مفاهیم اولیه نورپردازی - چگونه نور برای فیلم و عکاسی کار می کند

Basic Lighting Concepts - How Light Works for Video & Photography

"مفاهیم اساسی نورپردازی و نحوه عملکرد نور برای ویدئو آمپر؛ عکاسی. ما مفاهیم اساسی نورپردازی را که برای درک چگونگی (و چرایی) موفقیت مهم است، پوشش خواهیم داد."


آموزش مبانی نورپردازی: چگونه برای استودیو روزانه نورپردازی کنیم

Lighting Basics: How to Successfully Light for Daytime Studio

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش مفاهیم اولیه نورپردازی 2: نورپردازی برای فیلم و عکاسی

Basic Lighting Concepts 2 : Lighting for Video & Photography

"مفاهیم اساسی نورپردازی 2: نورپردازی برای تقویت کننده ویدئو، عکاسی، و نحوه کار نور. ادامه مفاهیم اولیه نورپردازی که اهمیت ل. . .."