Dolunay Ozeren

کارشناس اینفلوئنسر مارکتینگ

سلام، من Dolunay Ozeren هستم. برای سال‌ها، من به طور فعال در بخش تجارت الکترونیک مشغول بوده‌ام و در GittiGidiyor، شعبه ترکیه ای‌بی، کار کرده‌ام. در این دوره، من تجربه قابل توجهی در بازاریابی دیجیتال، یک جزء حیاتی تجارت الکترونیک، به دست آوردم. سپس توجه خود را به اینفلوئنسر مارکتینگ معطوف کردم، بخش بازاریابی دیجیتالی که به سرعت در حال رشد است، و Infleap را تأسیس کردم، یک پلتفرم اینفلوئنسر مبتنی بر هوش مصنوعی. علاوه بر این، من دانش خود را در مورد تجارت الکترونیک، دیجیتال مارکتینگ و اینفلوئنسر مارکتینگ با ده ها هزار دانشجوی آنلاین و دانشگاه های مختلف به اشتراک می گذارم تا آنها را به ماهرترین متخصصان در زمینه خود تبدیل کنم. به عنوان کسی که از ایجاد مسیر خودم و به اشتراک گذاری دانش خود لذت می برد، هدف من این است که به افراد بیشتری در دنیای دیجیتال دسترسی پیدا کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی با Wondershare Filmora برای مبتدیان

Social Media Content Creation With Wondershare Filmora For Beginners

" آیا می‌خواهید با استفاده از Filmora، یک نرم‌افزار ویرایش ویدیوی قدرتمند و آسان، ویدیوهای خیره‌کننده‌ای برای پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خود ایجاد کنید؟ آیا می خواهید هو یاد بگیرید. .."


آموزش اینفلوئنسر مارکتینگ: پیروزی در برندسازی - مبتدی تا پیشرفته

Influencer Marketing: Win in Branding - Beginner To Advanced

"نمای کلی کلاس: به "تسلط بر اینفلوئنسر مارکتینگ" در Skillshare خوش آمدید! در چشم انداز دیجیتالی امروزی که به سرعت در حال تحول است، اینفلوئنسر مارکتینگ به یک محرک تبدیل شده است.