Svgocean

کلاس های ساخت کریکات برای هر سطحی

خلاقیت خود را رها کنید و با این کلاس‌های جذاب و جامع، پروژه‌های خود را به آثار هنری تبدیل کنید.

چه مبتدی یا یک کاردستی با تجربه باشید، ما شما را در فرآیند استفاده از ماشین‌های کریکات برای طراحی و ساخت خلاقیت‌های خیره‌کننده راهنمایی می‌کنیم. از هدایای شخصی گرفته تا دکوراسیون منزل، امکانات بی پایان را با کریکات کشف کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش 6 کاردستی برتر هالووین برای ساخت با کریکات برای فروش در سال 2023

Top 6 Halloween Crafts to make with Cricut to sell in 2023

"آیا می خواهید صنایع دستی هالووین را برای استفاده شخصی خود، برای به اشتراک گذاشتن با دوستان یا حتی برای فروش ایجاد کنید؟ کلاس ما توسط یک علاقه‌مند باتجربه صنایع دستی هدایت می‌شود. .."


آموزش کریسمس شخصی کوزی با کریکات

Christmas Personalized Koozie with Cricut

"کوزی کریسمس خود را بسازید، با لمس سبک و گرمای منحصر به فرد خود در آن بسازید. نوشیدنی های خود را سرد نگه دارید و روح تعطیلات خود را با این کار زنده نگه دارید."


آموزش لیوان دنج کریسمس با کریکات برای مبتدیان

Cozy Christmas Mug with Cricut for Beginners

"شما یاد خواهید گرفت که چگونه از کریکات برای طراحی‌های ساده و خلاقانه لیوان‌هایی استفاده کنید که گرما را به فصل تعطیلات شما می‌آورند. ما شما را از طریق اصول اولیه راهنمایی می‌کنیم و اطمینان حاصل می‌کنیم که در آن شب..."


آموزش دسته گل شبح وار هالووین با کریکات

Spooky Halloween Flower Bouquet with Cricut

"آیا آماده اید تا ظرافت وهم انگیزی را به دکوراسیون هالووین خود اضافه کنید؟ برای سفری ترسناک به دنیای دسته گل هالووین DIY Spooky Flower Bouque به ما بپیوندید."


آموزش چراغانی کریسمس با کریکات

Christmas Luminaries with Cricut

"خانه خود را به سرزمین عجایب زمستانی با چراغ های کریسمس تبدیل کنید که خانواده و مهمانان شما را مسحور می کند. این کلاس برای مبتدیان و افراد دیگر طراحی شده است."