Smitha Deepak

آرایشگر حرفه ای و سازنده محتوا

سلام، همه! من اسمیتا دیپاک هستم، هنرمند و مربی گریم و به همه شما در این سفر هیجان انگیز به دنیای آرایش خوش آمد می گویم. من که از سواحل آفتابی کالیفرنیا آمده ام، بیش از دو دهه تجربه آرایشگری را به کلاس خود آورده ام.

در طول دوران حرفه‌ای‌ام، من خوش‌شانس بوده‌ام که گوشه‌های مختلف جهان را کشف کرده‌ام، روی مجموعه‌ای از پروژه‌ها کار می‌کنم، از کمک به مبتدی‌ها در تسلط بر اصول اولیه آرایش گرفته تا ساخت گریم با جلوه‌های ویژه جذاب (SFX) برای صحنه و صحنه صفحه نمایش نقره ای.

فراتر از قلمرو آرایش سنتی، من همچنین این امتیاز را داشته ام که یک کانال پررونق YouTube با بیش از 3 میلیون دنبال کننده داشته باشم، جایی که هنر و علم آرایش را به اشتراک می گذارم - از ریشه های بنیادی آن تا پیچیدگی های هنر آرایش حرفه ای.

من هیجان زده هستم که با هر یک از شما این سفر آرایشی را آغاز می کنم، و با هم، اسرار بیان خود را از طریق قدرت دگرگون کننده آرایش کشف خواهیم کرد.

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی سه بعدی صورت: ورود به آرایش جلوه های ویژه با بودجه!

3D Face Painting: Break into Special Effects Makeup on a Budget!

"به قلمرو شگفتی های مسحورکننده وارد شوید، جایی که تخیل با واقعیت روبرو می شود! نقاشی سه بعدی صورت و آرایش جلوه های ویژه (SFX) می تواند مانند یک چالش دلهره آور احساس شود، اما..."