Gianina

سلام دانش آموزان عزیزم،

به نمایه من خوش آمدید! من جیانینا هستم و اکنون 6 سال است که یک حرفه ای فروش و طراح داخلی هستم.

پس از تحصیل در اقتصاد و مدیریت بازرگانی، شروع به کار در بخش فروش برای مایکروسافت در اتریش کردم. در زمان آزادم، از ابتدا آپارتمان‌ها را بازسازی می‌کردم تا اینکه متوجه شدم به آن علاقه واقعی دارم، بنابراین شروع به مطالعه طراحی داخلی کردم.

زمان بیماری همه گیر برای من یک بازی را تغییر داد، زیرا تصمیم گرفتم به علاقه خود ادامه دهم و شروع به آموزش طراحی داخلی بر روی پلتفرم های مختلف کردم.

بنابراین اگر می خواهید خانه خود را بازسازی/تزیین کنید، می خواهید در محل خود احساس راحتی کنید یا فقط می خواهید خود را در زمینه طراحی داخلی آموزش دهید، پس شما دانشجوی مناسبی برای دوره های من هستید.

اگر از دوره های من لذت می برید، لطفاً یک بازخورد مثبت بگذارید :)

بهترین ها،

جیانینا

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای مبتدیان برای طراحی داخلی

A beginner's guide to interior design

"سلام و به دوره آموزشی من "راهنمای مبتدی برای طراحی داخلی" خوش آمدید! من از حضور شما در اینجا بسیار خوشحالم. اگر می خواهید • ترتیب/بازسازی خانه خود را در روز. .."


آموزش راهنمای مبتدی برای تئوری رنگ در طراحی داخلی

A beginner's guide to color theory in interior design

"به دوره آموزشی من "راهنمای مبتدی برای تئوری رنگ در طراحی داخلی" خوش آمدید. اگر می خواهید در خانه احساس راحتی و شادی بیشتری داشته باشید یا فقط می خواهید آموزش دهید. ..


آموزش راهنمای مبتدیان برای سبک های طراحی داخلی

A beginner's guide to interior design styles

"سلام و به دوره آموزشی من "راهنمای مبتدی برای سبک های طراحی داخلی" خوش آمدید! بسیار خوشحالم که شما را اینجا دارم. اگر می خواهید • خانه خود را ترتیب/نوسازی کنید. .."