Asha Suresh

هنرمند/هنردرمانگر بیانگر.

از یک حرفه تجاری تصادفی به یک هنرمند تمام وقت، سپس به عنوان یک مربی هنری برای همه هنرمندان مشتاق. و اکنون به عنوان یک هنردرمانگر بیانگر.

در گذشته نگر، تابستان داغ سال 2012، به من خداحافظی کرد تا از آخرین شغل شرکتی ام در زمینه فعالیت حرفه ای منابع انسانی با یک شرکت در خاورمیانه - یک تعطیلات داوطلبانه به یک فرآیند تغییر زندگی برای کشف خود تبدیل شود.

خوشحالم که رنگ پر از رویاهایم را دنبال کردم. همانطور که افکار با قلم مو همگام شدند. هر بوم نقاشی شده به وضوح مرا متحول می کرد. در حالی که من قدرت هنر را تجربه کردم. پیدا کردن من خود هنر پرشور من بود. از طریق خودشناسی، پذیرش و بیان. همه با خیال راحت به من کمک می کنند تا به افق ناشناخته ای از رفاه عاطفی و رشد شخصی برسم. این یک سفر زندگی جالب بوده است، هر تجربه به شخصیتی که امروز هستم کمک می کند.

این تولد یک درمانگر هنر بیانگر بود. یک مدرک کارشناسی ارشد و یک M Phil در مددکاری اجتماعی روانپزشکی پزشکی، مهارت های من را به یک مشاور درمانگر تبدیل کردند. با تجربه و مشاهده قدرت فرآیند خلاقانه روی خودم و مشتریانم، گواهینامه هنردرمانگر هنر بیانی (EAT) را دریافت کردم.

من به‌عنوان یک هنردرمانگر بیانگر، از نزدیک با کودکان و بزرگسالان کار می‌کنم و از رسانه‌های بیانی مختلفی مانند حرکت، طراحی، نقاشی، موسیقی، نوشتن استفاده می‌کنم. برگزاری یک فضای امن برای مشتریانم از طریق جلسات هنرهای بیانی فردی و گروهی، حمایت از آنها در انتقال زندگی، مدیریت استرس/اضطراب، چالش های رابطه، توسعه تنظیم عاطفی یا مهارت های مقابله ای که منجر به رشد شخصی و رفاه عاطفی می شود، یک تجربه خوشحال کننده بود.

دوره های این مدرس:

آموزش سپاسگزاری را با هنر تمرین کنید: ماندالای سپاسگزاری خود را بسازید

Practice Gratitude with Art : Create your own Gratitude Mandala

"نمای کلی: قدردانی به شدت با شادی بیشتر مرتبط است. وقت گذاشتن برای تصدیق و قدردانی از چیزهایی که در زندگی خود داریم می تواند به بهبود آنها کمک کند."