Margot Lane

مارگوت لین یک ترانه سرا و نوازنده چند ساز آمریکایی است که اصالتاً اهل بوفالو نیویورک است. موسیقی او شامل عناصر راک، کانتری و بلوز در ژانر پاپ است.

این نوازنده مستقر در لس آنجلس از اشتراک‌گذاری صحنه و کار در کنار برخی از هنرمندان و گروه‌های موسیقی افسانه‌ای مانند دیک دیل، مارکو آنتونیو سولیس، بلا الکتریک استرینگ و کامیار، طرفدارانی پیدا کرده است. مارگو همچنین بیش از یک دهه به عنوان تکنسین پیانو برای Elton John Oscar Viewing Party به عنوان بخشی از بنیاد Elton John Aids کار کرده است. ویولن نوازی او به همراه کار ارکستری با آسیا اینترتینمنت، سمفونی فولرتون، سمفونی غربی، و ارکستر نور هالیوود افزایش یافته است.

مارگوت چندین بار در تلویزیون و در موسیقی‌های متن به عنوان نوازنده با سریال تلویزیونی موفق ABC THE CATCH، ایستگاه پخش سایگون برای سرگرمی آسیا، و ضبط نسخه جهانی "With Great Power: The" حضور داشته است. داستان استن لی». او به عنوان نوازنده و کارگردان موسیقی در کنار بسیاری از هنرمندان در تورهای جهانی و ایالات متحده کار کرده است.

او یک هنرمند حمایت کننده برای فلایکورد پیانو و NS Design و Red Label Strings برای ویولن های برقی خود است.

در حال حاضر، مارگوت در حال کار بر روی پروژه های مستقل به عنوان قسمت اول است. زن برای گروه راک هارتلند گری بردز و پروژه انفرادی او مارگوت لین.

اعتبار فهرست شده تلویزیون و فیلم IMDB، که در لینک زیر قابل مشاهده است:

مشترک شدن در یوتیوب مارگوت:

دوره های این مدرس:

آموزش پیانو مبتدی 1

Beginner Piano 1

"یادگیری پیانو فقط تا زمانی که ما آن را سخت نکنیم سخت است. نواختن پیانو کاملاً در مورد عمل است و عمل با یادگیری تمرینات سرگرم کننده جدید با سرعت خود شما کار می کند. . .."