Alan Rolle

سلام! اسم من آلن رول است. من یک هنرمند مستقل مستقر در ابیدوس، پرتغال هستم.

شما می توانید بگویید که من جک از همه ویژگی ها هستم زیرا دوست دارم انگشتانم را در کیک های مختلف قرار دهم تا تا آنجا که ممکن است آب های خلاقانه ام را بچشم.

زمینه اصلی من نقاشی هنرهای زیبا است. در طول سال ها به تصویرگری علاقه مند شدم. من با تصویرسازی علمی شروع کردم، جایی که دامنه وسیعی از رسانه های سنتی مختلف را به دست آوردم. این به من انگیزه داد تا راه هایی مانند تصویرسازی کتاب تصویری، طراحی فیگور، هنر دیجیتال، منظره، پرتره، و اخیراً کاریکاتور را کشف کنم.

من عاشق انجام پرتره و کاریکاتور هستم زیرا هر دو به من اجازه می‌دهند حالات صورت و افراد را در عمل کشف کنم. وقتی به سبک سنتی می‌روم می‌توانم به سراغ پرتره بروم و وقتی می‌خواهم شل‌تر و رساتر باشم، به سراغ کاریکاتور بروم.

از نظر مواد از طراحی مانند گرافیت، آبرنگ، مداد رنگی لذت می برم و اخیراً هنر دیجیتال زیادی انجام می دهم که مهارت های من را افزایش داده است.


من هم به رنگ علاقه دارم. این به من انگیزه داد تا اولین کلاس Skillshare خود را با عنوان "درک کردن رنگ آسان" ایجاد کنم، جایی که شما را با اصول و مبانی تئوری رنگ آشنا کردم، نحوه به کارگیری آن برای استفاده از رنگ به عنوان یک ابزار قدرتمند ارتباطی.

این تجربه ایجاد اولین دوره Skillshare من آنقدر سرگرم کننده بود که مطمئناً قصد دارم کلاس جدیدی تولید کنم که در راه است.

دوره های این مدرس:

آموزش ساخت عضلات کاریکاتور برای تقویت خلاقیت شما.

Building Caricature Muscles to Push Your Creativity.

"یاد بگیرید که کاریکاتورهای عالی بسازید که به تشابه و تشخیص قوی دست پیدا کنید، تکنیک ها و اعتماد به نفسی را توسعه دهید که خلاقیت و وسواس شما را تقویت می کند..."


آموزش آسان کردن رنگ برای درک

Making Colour Easy to Understand

"این دوره برای هر کسی که به رنگ علاقه دارد، خواه یک هنرمند مبتدی باشد، و هر کسی که به رنگ علاقه دارد، یا با آن مبارزه می کند و ..."