Kodjo AMEDEDJISSO

توسعه دهنده وردپرس و کسب و کار آنلاین

سلام، من کوجو هستم.

از کودکی شیفته همه چیز ماشین آلات و کامپیوتر بودم. حتی پدرم به من یک نام مستعار داد و به من پیشنهاد داد که ممکن است روزی مهندس شوم.

در خانه، هر وقت مشکل فنی پیش می‌آمد، «مهندس کوچک» پیش می‌رفتم، اما تا آن زمان، نمی‌دانستم چه می‌شوم. من همه کارها را فقط برای سرگرمی انجام دادم.

روزی بود که اولین کامپیوترم را گرفتم و متوجه شدم استعدادی نهفته در درونم دارم. این زمانی بود که من واقعاً شروع به یادگیری نحوه کدنویسی کردم.

من دبیرستان را با پیشینه علمی به پایان رساندم، اما به دلیل محدودیت های مالی، در نهایت در رشته علوم زمین شناسی در کالج تحصیل کردم. پس از اخذ مدرک لیسانس، توانستم بودجه کافی برای ادامه آموزش برای تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب Full Stack جمع آوری کنم و امروز نمی توانم خوشحال تر باشم.

زمینه‌های تخصص من عبارتند از:

  • HTML CSS
  • جاوا اسکریپت
  • PHP
  • پشته کامل وردپرس

قبل از تبدیل شدن به یک برنامه‌نویس Full Stack، برای کسب تجربه روی پروژه‌های متعددی برای ورود اطلاعات کار کردم.

برای ورود به دنیای فریلنسینگ، با چالش های مهمی روبرو شدم. نکته کلیدی این است که تا زمانی که اشتیاق دارید استقامت کنید و تا زمانی که به اهداف خود نرسیده اید هرگز تسلیم نشوید.

دوره های این مدرس:

آموزش Devenir un Spécialiste de Data Entry en partant de Zero

Devenir un Spécialiste de Data Entry en partant de Zéro

"Bienvenue dans ce cours complet de Compétences en Saisie de Données (ورودی داده ها)، de l'Initiation à l'Avance. Ce cours a été spécialement conçu pour les debuta. .."