Vesna Lakovic van Kempen

برای بیش از یک دهه، Vesna در خط مقدم ایجاد برنامه های آموزشی متناسب با نیازهای معاصر بوده است. او که طرفدار پرشور ذهن آگاهی است، شرکت ها، دانشگاه ها و سازمان ها را با رویکرد واقعی و واقعی خود متحول کرده است. او از طریق دوره های آموزش الکترونیکی خود در مورد Pluralsight، نه تنها دانش را به اشتراک می گذارد، بلکه کنجکاوی و آگاهی را برمی انگیزد. او از روزهای ابتدایی خود به عنوان یک فعال جوان، داوطلبانه با گروه‌های آسیب‌پذیر، همیشه به قدرت قدم‌های کوچکی که منجر به تغییرات مهم می‌شود، اعتقاد داشت. سفر او به سمت کارآفرینی برنامه ریزی شده نبود، بلکه نتیجه تعهد او به آموزش و نوآوری بود. قدرت دگرگون کننده ذهن آگاهی یک شبه به او ضربه نزد، اما طی هشت سال زندگی او را تغییر داد. او بیش از روش‌ها و ابزارها، به ارتباطات انسانی واقعی، آموزش و تعامل از مکانی معتبر اهمیت می‌دهد. او که به‌خاطر مشارکت‌هایش شناخته شده است، فینالیست جوایز متعددی شده است، از جمله جایزه Social Impact Award 2020 و مسابقه استارت‌آپ Seedstars 2019. حتما وسنا را در Linkedin دنبال کنید یا جلسه‌ای را با او در bujooeducation.com رزرو کنید!
دوره های این مدرس:

آموزش ارتباط آگاهانه

Mindful Communication

یاد بگیرید که چگونه با حضور، تمرکز و وضوح بیشتر در مکالمات شرکت کنید. این سخنرانی به طور خاص برای حرفه ای ها در صنعت فناوری طراحی شده است که به دنبال بهبود تعامل حرفه ای و شخصی خود هستند.


آموزش مدیریت خستگی عاطفی

Managing Emotional Exhaustion

مبارزه با خستگی عاطفی در صنعت فناوری! این سخنرانی از سری سخنران مهمان به شما یاد می‌دهد که چگونه خستگی عاطفی را تشخیص دهید، از آن پیشگیری کنید و با آن مقابله کنید و به شما کمک می‌کند انعطاف‌پذیرتر باشید و تعادل خوبی بین کار و زندگی پیدا کنید.