Julian Mateu

جولیان که فارغ‌التحصیل رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه بوئنوس آیرس است، و در حال حاضر در لندن مستقر است، بیش از 7 سال را در صنعت نرم‌افزار، از همکاری با شرکت‌های فناوری بزرگ مانند آمازون و گوگل، تا استارت‌آپ‌های پویا، گذرانده است. او کار خود را در موبایل و روباتیک آغاز کرد و در نهایت اشتیاق خود را در توسعه backend و سیستم های توزیع شده مبتنی بر ابر یافت. جولیان در جاوا و پایتون مهارت دارد و نرم افزارهایی را برای سیستم های ابری توزیع شده طراحی، پیاده سازی و استقرار می دهد. جولیان با اعتقاد به اینکه فناوری صرفا یک ابزار است، بر اهمیت تمرکز بر مشکل و راه حل، به جای خود فناوری تأکید می کند. اشتیاق او به مربیگری فراتر از نقش های فنی اش است. جولیان دستیار تدریس در دانشگاه بوده است و از به اشتراک گذاشتن دانش خود با کسانی که در زمینه فناوری شروع کرده اند لذت می برد. جولیان علاوه بر نرم افزار، موسیقی برای فیلم و تلویزیون می نویسد و پیانو و گیتار می نوازد
دوره های این مدرس:

آموزش Node.js Microservices: The Big Picture

Node.js Microservices: The Big Picture

قدرت و انعطاف پذیری معماری میکروسرویس ها و Node.js را درک کنید. این دوره به شما مفاهیمی را که برای پیمایش در دنیای میکروسرویس ها و طراحی آنها با استفاده از Node.js نیاز دارید، آموزش می دهد.


آموزش Node.js Microservices: نظارت و ثبت گزارش

Node.js Microservices: Monitoring and Logging

میکروسرویس های Node.js خود را به طور موثر درک و کنترل کنید. این دوره به شما می آموزد که ابزارهای مشاهده پذیری مانند ELK، Prometheus، Grafana و Jaeger را برای نظارت، ثبت و ردیابی پیشرفته راه اندازی و استفاده کنید.