Isis Breanna

مشاور بازاریابی، نویسنده

مشاور بازاریابی خلاق، نویسنده و خالق محتوا، Isis Breanna Bradford، در ماموریتی است تا ببیند زنان سیاه‌پوست و قهوه‌ای که مواهب الهی خود را به سود، صلح و هدف تبدیل می‌کنند. گوروی فروش دیجیتال اعلام شده سفر کارآفرینی خود را با تلاشی جانبی که در حین کار به عنوان معلم مهدکودک سوخته آغاز کرد آغاز کرد. Isis با استعداد طبیعی خود در خدمت به دیگران، از ایجاد تنظیمات پیش‌فرض (فیلترها) برای نمایش سفرهای خود در اینستاگرام، به فروش آنها و ایجاد دوره‌ای که به دیگران یاد می‌دهد چگونه خودشان را بسازند، رفت. اما، داعش در اینجا متوقف نشد و نتوانست. کسب و کار جدید او نه تنها به او کمک کرد تا سه برابر حقوق تدریس خود را به دست آورد، بلکه مخاطبانش متوجه موفقیت راه اندازی او شدند و می خواستند یاد بگیرند که چگونه می توانند همین کار را با محصولات و خدمات خود انجام دهند. امروزه، کسب‌وکار، اهداف و نفوذ داعش همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد، زیرا او از طریق محتوا و مربیگری خود در رسانه‌های اجتماعی و خارج از شبکه‌های اجتماعی به هزاران مخاطب خود خدمت می‌کند و به آنها آموزش می‌دهد که چگونه تجارت خود را در فضای دیجیتال بازاریابی کنند.

حتی با رشد سریع کسب و کار مربیگری او، این موفقیت هرگز داعش را از جستجوی دانش و یادگیری بیشتر برای ارائه خدمات بهتر به مخاطبانش باز نداشت. بومی موبایل، AL لیسانس خود را دریافت کرد. در آموزش و پرورش از دانشگاه ایالتی جورجیا، اما در نهایت به تقویت و حمایت از استعداد طبیعی او در تدریس و عشق جدید او به بازاریابی با گواهینامه ها ادامه داد. Isis گواهینامه مدرسه Kellogg در داده ها و تجزیه و تحلیل دیجیتال مارکتینگ را از دانشگاه نورث وسترن و همچنین گواهینامه مدرسه توسعه هاروارد در مدیریت و استراتژی بازاریابی دیجیتال دریافت کرد. Isis که معتقد است بازاریابی یک هنر و علمی است که هدف و برنامه ریزی را در بر می گیرد، نشان دادن به مخاطبان خود را در اولویت قرار می دهد و از طریق همکاری با برندهایی مانند Meta Elevate، Later Media و Microsoft تلاش های آنها را می توان ساده کرد.

اینفلوئنسر مستقر در دالاس، TX فعالانه راه‌های جدیدی را برای پیشبرد مأموریت خود برای خدمت دنبال می‌کند. خواه ارتباط با مخاطبانش در سطح شخصی باشد که مبارزات و نکات خود را در مورد زندگی با ADHD و اندومتریوز به اشتراک می‌گذارد یا با یک جلسه مطالعه زنده کتاب مقدس، کارآفرینان را نشاط بخشیده است، Isis از تشویق دیگران الهام می‌گیرد. این کارآفرین خلاق همچنین در حال گسترش دامنه خود است و اکنون مالک برند و پادکست Six-Figure Saints است، کارگاه هایی را برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود در تعدادی از کنفرانس ها رهبری کرده است و در سال 2023 نویسنده را با اولین کتاب منتشر شده خود به لیست اضافه کرد. span> کسب و کار خود را با نام تجاری رسانه های اجتماعی افزایش دهید . مهم‌تر از همه، و به‌ویژه در زمان‌های سخت، داعش استراحت‌هایی را برای گذراندن وقت با خدا در اولویت قرار می‌دهد و به بهترین توصیه‌هایی که به او داده شده است توجه می‌کند که ابتدا خدا را جستجو کند و همه چیز جاری شود.

داعش قصد دارد به تکیه بر آن ادامه دهد و به زودی تجربیات حضوری را برای جامعه ای که به صورت آنلاین ساخته است ارائه دهد. در درازمدت، تجارت‌بزرگ، برند و جامعه‌ساز مورد علاقه رسانه‌های اجتماعی می‌خواهد شخصیت حباب‌آلود خود را به‌عنوان یک استعداد در هوا به نمایش بگذارد. کاری که داعش همچنان انجام می دهد، آماده سازی برای آموزش و تسهیل مکالمات پیرامون ایمان، هدف، بازاریابی، کارآفرینی و فرهنگ در پلتفرم های بزرگتر است تا زنان خلاق رنگین پوست از آن لذت ببرند. در حالی که ایده‌های جدید داعش به جریان می‌افتد، او از تشویق صاحبان کسب‌وکار مانند خودش بسیار هیجان‌زده است و خوشحال است که می‌داند این تازه شروع کار است.



دوره های این مدرس:

آموزش کسب و کار رویایی خود را تقویت کنید: مشتریان ایده آل خود را با آهنرباهای سرب جذب کنید

Boost Your Dream Business: Land Your Ideal Clients with Lead Magnets

بهتر است با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و فروش خود را با ساختن یک آهنربا افزایش دهید که به مخاطبان شما نشان می دهد که شما چه کسی هستید و کسب و کار شما چه چیزی به آنها ارائه می دهد. Isis Brea. .."


آموزش کسب و کار رویایی خود را بسازید: هدف و حضور آنلاین خود را بسازید

Build Your Dream Business: Craft Your Purpose and Online Presence

"به عنوان یک فرد تجاری درک کنید که چه کسی هستید و با ایجاد پیام برند، وعده و حضور در رسانه های اجتماعی، یک برند منحصر به فرد ایجاد کنید. Isis Bre. .."