Riso Chan

نقاشی سرگرم کننده است!

نام من آنجلا سیرا است، اما ممکن است مرا با ریسو چان، نام هنری من بشناسید.


من یک هنرمند و یک معلم خلاق با علاقه به رنگ هستم، آثارم در چین، در موزه هنر ژجیانگ و ایالات متحده آمریکا، در موزه ویته، استونی در گالری ویکتوریا اولت به نمایش گذاشته شده است. و همچنین در گالری‌های دیگر.
من یک معلم هنر برای برنامه هنری Google هستم، و همچنین دوره‌ها و مربی‌های خصوصی خود را سازماندهی می‌کنم.

من در محیطی هنری بزرگ شدم، مادرم مجسمه‌ساز بود، که از سنین پایین به من انگیزه داد تا خلاقیت خودم را کشف کنم. من معتقدم که پرتره ها می توانند راه بسیار قدرتمندی برای بیان احساسات و زیبایی انسان باشند. این زبان به تنهایی است که از کلمات برای برقراری ارتباط استفاده نمی کند، به همین دلیل است که بیشتر کارهای من حول پرتره می چرخد.
من با ترکیبی از آبرنگ و تولید مثل کار می کنم که به من اجازه می دهد. به صورت دیجیتالی کار کنم اما یک حس سنتی دست ساز را در آثار هنری خود حفظ کنم.

در اوقات فراغت از گذراندن وقت با شریکم Daan و دخترم لذت می برم، دوچرخه سواری می کنم، آواز می خوانم و کار می کنم. بیرون، اما بیشتر می توانید مرا در گوشه ای آرام و در حال خواندن پیدا کنید.


دوره های این مدرس:

آموزش شروع به نقاشی پرتره های رنگارنگ در Procreate کنید

Start Painting Colorful Portraits in Procreate

"در این کلاس شما گام به گام یاد خواهید گرفت که چگونه پرتره ای پر از رنگ، واقع گرایی و بازیگوشی بکشید. ما به رنگ و ل... توجه ویژه ای خواهیم داشت."