Melicia Crichlow

خلاقیت حد و مرزی نمی شناسد!

سلام! خوشحالم که این فرصت را دارم که علایق و دانش خود را به عنوان یک معلم Skillshare با شما به اشتراک بگذارم.

زندگی من ترکیبی لذت بخش از خلاقیت و هرج و مرج است. وقتی دنبال دو فرزند پرانرژی ام نمی روم، مرا غرق در دنیای کلمات خواهید یافت.

من از سال‌های نوجوانی در سفری جذاب با کلمات بوده‌ام. ماجراجویی نویسندگی من با هنر شعر آغاز شد، جایی که زیبایی ساختن احساسات و داستان ها را از طریق ابیاتی که با دقت انتخاب شده بود کشف کردم. این باعث شد من به مدرک ادبیات برسم. اخیراً، من به دنیای جذاب رمان نویسی، کاوش و بافتن ابعاد و شخصیت های جدیدی که در صفحات داستان هایم زنده می شوند، قدم گذاشته ام. علاوه بر عشق من به نوشتن، من یک خواننده مشتاق هستم و دائماً به دنبال الهام و دیدگاه های جدید در صفحات کتاب هستم. نوشتن و خواندن همراهان همیشگی من بوده‌اند، بنابراین چه ساختن داستان‌های متقاعدکننده باشد یا کاوش در جادوی کلمات، فکر می‌کنم چیزی دلربا در کلام نوشتاری وجود دارد که همه ما را گرد هم می‌آورد.

اما سفر خلاقانه من به همین جا ختم نمی شود. وقتی غرق در ادبیات نیستم، می‌توانید طرح‌های پیچیده را پیدا کنید. ایجاد قطعات دنج و رنگارنگ که به دنیای من گرما می بخشد. من عاشق تبدیل دسته های نخ به طرح های زیبا و پیچیده هستم. چیزی فوق‌العاده آرامش‌بخش در ریتم قلاب‌بافی و رضایت از خلق چیزی با دو دست خودم وجود دارد.

علاقه های من نیز به همین جا ختم نمی شود! علاوه بر عشق من به نوشتن و قلاب بافی، موسیقی و رقص ضربان قلب من است. آنها همیشه جایگاه ویژه ای در قلب من داشته اند. بنابراین وقتی نمی‌نویسم یا قلاب بافی نمی‌کنم، اغلب در ملودی‌های آهنگ‌های مورد علاقه‌ام غرق می‌شوم یا به موسیقی اجازه می‌دهم پاهایم را در رقص‌های خودجوش در اتاق نشیمنم هدایت کند. بنابراین چه من با ریتم آهنگ مورد علاقه‌ام تاب بخورم یا با رها کردن وحشیانه می‌رقصم، موسیقی و حرکت واقعی‌ترین بیان روح من است. من معتقدم برای هر حالتی یک آهنگ و برای هر احساسی یک رقص وجود دارد.

در میان تمام این تلاش‌های خلاقانه، من یک والدین مفتخر برای دو فرزند شگفت‌انگیز هستم که دائماً کنجکاوی و خلاقیت بی‌پایان خود را به من الهام می‌دهند و با دیدگاه‌های منحصربه‌فردشان نسبت به زندگی مرا متحیر می‌کنند.

انگار که زندگی من به اندازه کافی رنگارنگ نبود، تعهد من به پرورش خلاقیت به همین جا ختم نمی شود. من همچنین از تدریس خصوصی و مربیگری جوانان نیز لذت می برم. اما اجازه دهید همراهان پشمالو خود را فراموش نکنم. خانه ما پناهگاه یک قبیله لذت بخش از گربه ها است! هر کدام دارای شخصیت و ویژگی منحصر به فرد خود هستند که شادی، آسایش و هرج و مرج گاه به گاه را در زندگی روزمره من به ارمغان می آورد.

من معتقدم که خلاقیت هیچ حد و مرزی نمی شناسد و من اینجا هستم تا تجربیات، بینش و دانش خود را در Skillshare با شما به اشتراک بگذارم. بیایید با هم سفر یادگیری و خلاقیت را آغاز کنیم. چه در حال کاوش در دنیای داستان نویسی از طریق هنر نویسندگی یا کشف رازهای کشف لذت های قلاب بافی، هیجان زده هستم که با شما این سفر خلاقانه را آغاز کنم، در حالی که ما امکانات بی حد و حصر علایق خود را کشف می کنیم. پس بیایید با هم بیاموزیم، رشد کنیم، و خلق کنیم، هنرهای زیبا بسازیم، و داستان های گیرا را باز کنیم، در حالی که با ریتم های زندگی می رقصیم!

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای نوشتن توصیفی: داستان های همه جانبه ایجاد کنید که خوانندگان را مجذوب خود کند

A Guide to Descriptive Writing: Create Immersive Stories that Captivate Readers

"آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه توصیف های واضح بنویسید که خوانندگان را عمیقاً درگیر کند و ولع بیشتری داشته باشد؟ این کلاس نوشتن توصیفی اینجاست تا نویسندگان را تجهیز کند. .."