Anna Berends van Loenen

پیام رسان حرفه ای

سلام من آنا برندز ون لونن هستم

من کلاه های خلاقانه زیادی بر سر می گذارم. من با افتخار خود را یک هنرمند، یک پیام رسان حرفه ای و یک کارآفرین خلاق می نامم.

برای من، زندگی در مورد ساختن و خلق کردن به هر طریق ممکن است، خواه یک محصول، یک ایده یا ارتباط با دیگران. اشتیاق من به خلاقیت هیچ مرزی نمی شناسد و همیشه برای شروع سفرهای خلاقانه جدید هیجان زده هستم.

من یک حرفه شرکتی را آغاز کردم و در نهایت شرکت خود را در سال 2010 تأسیس کردم. در حالی که به عنوان یک حرفه ای برتر در رشته خود شناخته شدم، نمی توانستم از این احساس خلاص شوم که چیزی کم است. انتظارات دیگران را برآورده می‌کردم، اما دیگر تحقق شخصی پیدا نمی‌کردم. این منجر به سوختگی شد. متوجه شدم که خودم را در روزمرگی گم کرده ام.

من نیاز داشتم که نور و شادی را دوباره به زندگی خود وارد کنم. برای یافتن جای خوشبختی، به آنچه در جوانی برایم خوشبختی می آورد فکر کردم. آن زمان بود که عشقم به خلقت را دوباره کشف کردم. لحظه ای که دوباره شروع به خلق کردم، می دانستم که این فراخوان واقعی من بود. تصمیم جسورانه ای گرفتم که همه چیز را پشت سر بگذارم و با سر به سفر خلاقانه ام شیرجه بزنم. این فقط یک انتخاب نبود. این یک ضرورت بود که مأموریت شادی خود را دنبال کنم - برای خودم و برای کسانی که خلاقیت من را تجربه می کنند.

اکنون، من در یک ماموریت هستم تا خلاقیت و اشتیاق خود را با جهان به اشتراک بگذارم. سفر من مرا به این نقطه رسانده است و نمی‌توانم بیشتر از این هیجان‌زده باشم که با دیگرانی که زیبایی خلاقیت را قدردانی می‌کنند یا می‌خواهند خلاقیت را وارد زندگی‌شان کنند، ارتباط برقرار کنم. در این ماجراجویی خلاقانه به من بپیوندید تا در هنر ساختن و بودن به کاوش، خلق و لذت بپردازیم.

از اینکه بخشی از سفر خلاقانه من بودید متشکرم. با هم، جهان را به مکانی زیباتر و الهام بخش تر تبدیل خواهیم کرد.

می‌توانید کارهای بیشتری از من را در وب‌سایت، یوتیوب و اینستاگرام من ببینید. و اگر می خواهید عضله خلاق خود را با

تمرین دهید

دوره های این مدرس:

آموزش رنگ برای چاپ: ماجراجویی ژلیپلیتی

Paint to Print: A Gelliplate Adventue

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش تصادفات شاد: چگونه تصادفات آشفته را به هنر متفکر تبدیل کنیم

Happy accidents: How to turn messy accidents into mindful art

"آیا شما چیزی شبیه من هستید؟ به چیزهایی برخورد می کنید، چیزها را از دست خود می اندازید یا چیزهایی را به زمین می اندازید؟ استرس گرفتن با این کار آسان است. آیا شما را می شناسید .."