Lisa Lammi

لیزا لامی هنر

سلام! من لیزا لامی هستم، یک هنرمند خودآموخته از سنت آلبرت، آلبرتا، کانادا. من حرفه روابط عمومی خود را در نوامبر 2021 ترک کردم تا اولین عشقم، هنر را دنبال کنم.




من از اینکه اولین دوره آموزشی Skillshare خود را درباره پرتره حیوانات خانگی با مداد رنگی تدریس می کنم، هیجان زده هستم. من هنوز در کار شرکتی خود بودم که مداد رنگی را کشف کردم. من شروع به ارسال ویدیوهای تایم لپس در اینستاگرام از پرتره های حیوان خانگی خود کردم. این در نهایت منجر به کار سفارشی شد و مردم از من خواستند که چگونه این کار را به آنها آموزش دهم. این فقط ثابت می کند که هرگز نمی دانید این سفر خلاقانه شما را به کجا خواهد برد.

من دوست دارم شما را بهتر بشناسم. اینجا تمام مکان هایی است که من وقت می گذرانم. بیایید متصل بمانیم من بیشترین زمان را در اینستاگرام می گذرانم تا بتوانید در آنجا با من ارتباط برقرار کنید @lisajoartist.

- هر هفته نگاهی از پشت صحنه به کارآفرینی خلاق بودن، نکات هنری، لوازم هنری مورد علاقه‌ام و موارد دیگر به اشتراک می‌گذارم.

من نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم چه چیزی ایجاد می‌کنید، پس لطفاً پروژه‌های کلاس خود را حتماً پست کنید و اگر کار خود را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید، حتماً مرا تگ کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش پرتره حیوانات خانگی با مداد رنگی برای مبتدیان

Colored Pencil Pet Portraits for Beginners

"نمای کلی کلاس آنچه شما یاد خواهید گرفت: در این کلاس، یاد خواهید گرفت که در تصاویر مداد رنگی به دنبال چه موادی باشید، چگونه از آنها استفاده کنید، چگونه آنها را ترکیب کنید. .."