Ben Van Acker

معلم

سلام، من بن هستم، یک معلم و مربی در مهارت های آموزش و تولید محتوا.

سفر من در آموزش در سال 2004 آغاز شد، جایی که من با چالش ارتباط با دانش آموزانم و مجذوب کردن آنها با داستان های جذاب در هر درس مواجه شدم. ثابت شده است که این مهارت اساسی داستان سرایی و ارتباط در زمینه های متنوع تولید محتوا ضروری است.

به سرعت به امروز بروید، و من هنوز به حرفه ام در آموزش علاقه دارم. من درگیر یک برنامه تربیت معلم هستم که در آن معلمان آینده را در زمینه مهارت های تدریس خاص در موضوع خود آموزش می دهم. من دوست دارم آموزش دانش آموزان دبیرستانی را با تولید محتوا و طراحی آموزشی ترکیب کنم.

چه یک معلم، طراح، بازاریاب، برنامه نویس یا عکاس باشید، چالش رایج این است که مخاطبان خود را مجذوب پیام خود نگه دارید. به همین دلیل است که اولین کلاس من در Skillshare در مورد این مهارت داستان سرایی، ارتباط و ایجاد محتوا و طراحی آموزشی موثر است. به عنوان یک معلم متعهد که مشتاق به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص خود هستم، از شما دعوت می کنم در کلاس Skillshare من به من بپیوندید. بیایید با هم سفری برای یادگیری و خلاقیت را آغاز کنیم.

دوره های این مدرس:

آموزش تولید محتوا موثر: از اهداف، ابزارها و روش ها تا داستان سرایی و ارتباط

Effective Content Creation: From Goals, Tools, and Methods to Storytelling & Connection

"به کلاس "ایجاد محتوای موثر: از اهداف، ابزارها و روش ها تا داستان سرایی" خوش آمدید. ارتباط. " این کلاس برای شماست! این که آیا شما: آ. .."