Sharon Sheppard

Google Workspace Whisperer!

من شارون هستم!

من یک دستیار مجازی، سازنده محتوای YouTube و Google Ninja هستم.

تعدادی از مشتریان من مرا "Workspace Whisperer" نامیده‌اند، زیرا من عاشق اشتراک‌گذاری نکات، ابزارها و ویژگی‌های صرفه‌جویی در زمان، به‌ویژه با استفاده از نسخه رایگان Google Workspace هستم.

من ماموریت دارم که از طریق دوره‌های آنلاین و آموزش‌های گام به گام به کارآفرینان انفرادی، مشاغل آزاد و صاحبان مشاغل کوچک کمک کنم تا با همه چیزهای Google آشنا شوند. هدف من این است که به شما کمک کنم با استفاده از نسخه رایگان برنامه های Google بهره وری بیشتری داشته باشید تا به شما نشان دهم که برای داشتن یک فرآیند مدیریت کارآمد و کارآمد به سیستم های پیچیده و گران قیمت نیاز ندارید.

من هر دو هفته یک ایمیل حاوی حداقل یک نکته کاربردی Google ارسال می کنم، اگر می خواهید ثبت نام کنید، لطفاً روی این پیوند کلیک کنید: https://sharonstutorials.com/subscribe/

یک میلیون متشکرم، و یادگیری مبارک!

شارون x

دوره های این مدرس:

آموزش ذهن خود را شلوغ کنید: یادداشت های خود را با Google Keep ساده و سازماندهی کنید

Declutter Your Mind: Simplify and Organise Your Notes With Google Keep

"آیا از حجم عظیمی از نت هایی که دارید غرق شدید؟ یادداشت هایی که در تعدادی از دفترچه های یادداشت پراکنده در اطراف خانه/دفتر شما نوشته می شوند یا i تایپ می شوند. .."


آموزش فایل های Google Drive خود را سازماندهی کنید: با استفاده از Google Sheets یک ردیاب فایل ساده ایجاد کنید

Organise Your Google Drive Files: Create a Simple File Tracker using Google Sheets

"اگر از شما بخواهم که یک فایل خاص را در Google Drive خود پیدا کنید، آیا می دانید کجا آن را پیدا کنید؟ اگر پاسخ شما خیر است، یک خودکار، دفترچه یادداشت و l خود را بردارید. .."