Elias Sarantopoulos

با سرعت خود یاد بگیرید

الیاس متولد آتن، یونان، به ایالات متحده مهاجرت کرد و در آنجا مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را دریافت کرد. او کار حرفه ای خود را در اواسط دهه 90 با کار برای استارتاپ های فناوری با تمرکز بر فناوری های وب و عضویت در هیئت علمی پاره وقت در موسسات آموزشی مختلف آغاز کرد. یک مربی در 28 سال گذشته که در دانشگاه‌ها و پلتفرم‌های اجتماعی تدریس می‌کند، صفحه‌آرایی، انیمیشن، وکتور و طراحی تعاملی را پوشش می‌دهد.

در سال 2016 با نوشتن کلیسای چورا نویسنده کتاب شد. این کتاب جامع ترین راهنمای تعاملی است که برخی از قدیمی ترین و بهترین موزاییک ها و نقاشی های دیواری بیزانسی باقی مانده در کلیسای نجات دهنده مقدس در چورا، استانبول، ترکیه را توصیف می کند. یک تجربه خواننده منحصر به فرد با استفاده از نقشه های تعاملی، روایت های صوتی، ویدئوها، ارجاع به کتاب مقدس که هر قسمت را توصیف می کند، متن اصلی یونانی که روی موزاییک ها و نقاشی های دیواری ظاهر می شود و بیش از 300 عکس دقیق.

الیاس در حال حاضر در استانبول ترکیه زندگی می کند و در یک دانشگاه خصوصی تدریس می کند و در تمام جنبه های طراحی ارتباطات بصری شرکت می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش افتر افکت موشن گرافیک با پلاگین Element 3D | انیمیشن های خیره کننده ایجاد کنید

After Effects Motion Graphics with Element 3D Plugin | Create Stunning Animations

"نمای کلی کلاس: نحوه ایجاد انیمیشن های سه بعدی خیره کننده در داخل افتر افکت با پلاگین Element 3D. Element 3D یکی از بهترین پلاگین های رندر سه بعدی در Afte است. .."


آموزش Adobe InDesign را با ایجاد یک طرح بندی مجله بیاموزید

Learn Adobe InDesign by Creating a Magazine Layout

«نمای کلی کلاس: بهترین راه برای یادگیری Adobe InDesign، ایجاد یک طرح‌بندی مجله ۷ صفحه‌ای از ابتدا، با استفاده از اصول طراحی سرمقاله است. . .."


آموزش نمونه کار طراحی خود را با پروژه های مجلات کاربردی در Adobe InDesign | نکات طراحی

Boost Your Design Portfolio with Practical Magazine Projects in Adobe InDesign | Design Tips

"نمای کلی کلاس: ایده های چیدمان مجله در Adobe InDesign برای تقویت نمونه کارها، گردش کار آنچه خواهید آموخت: سبک GREP برای تبدیل کسرهای جعلی به. .."


آموزش Motion Graphics After Effects و Illustrator، با انیمیشن های سه بعدی خلاق شوید

Motion Graphics After Effects and Illustrator, Get Creative with 3D Animations

"نمای کلی کلاس: بیاموزید که چگونه یک فایل لایه ای Illustrator را در داخل After Effects به صورت سه بعدی بدون استفاده از هیچ پلاگینی، فقط از رندر Cinema 4D وارد کنید و اکسترود کنید. . . ."


آموزش آشنایی با نحوه استفاده از Pen Tool در Illustrator، راهنمای جامع برای مبتدیان

Understanding How to Use Pen Tool in Illustrator, a Comprehensive Guide for Beginners

"نمای کلی کلاس: نحوه استفاده از ابزار Pen و یادگیری صحیح آن در داخل Adobe Illustrator برای ترسیم دستی مسیرهای مستقیم و منحنی. ابزار قلم یکی از این ابزارهاست. .."


آموزش رسم یک زیور در Adobe Illustrator | ابزار قلم، قلم‌ها و شکل‌های سفارشی

Draw an Ornament in Adobe Illustrator | Pen tool, Custom Brushes and Shapes

"نمای کلی کلاس: برای این طراحی زینتی، ما از انواع تکنیک های Adobe Illustrator برای ایجاد یک براش مخروطی، با ابزار Shape Builder استفاده می کنیم. . .."