Kerry Barrett

تقویت مهارت های خود در دوربین

کری بارت برجسته ترین رسانه روی دوربین، مربی ویدیویی و خالق 500 شرکت Fortune است تا صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان. او حضور ویدئویی مجازی و آمادگی روی دوربین را برای طیف گسترده‌ای از موقعیت‌ها از صحبت‌های رسمی، محتوای ویدیویی مصاحبه‌های رسانه‌های اجتماعی گرفته تا فروش‌های روزمره از طریق Zoom آموزش می‌دهد.

کری به عنوان مجری شبکه خبری برنده جایزه امی که بر ترس تضعیف کننده از صحبت در جمع غلبه کرد، به عنوان فردی که 25 سال تجربه در مقابل دوربین دارد، دیدگاه منحصر به فردی را ارائه می دهد. تخصص کری این است که به مردم آموزش می دهد که چگونه می توانند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و این ارتباط واقعی را ایجاد کنند. او انواع برنامه های دیجیتالی، مربیگری گروهی 1:1، آموزش و ایجاد ویدئو را ارائه می دهد تا به مردم کمک کند احساس اعتماد به نفس، صمیمیت و پرانرژی داشته باشند، اما روی صفحه نمایش آرام باشند، معاملات بیشتری ببندند، نیروی کار متعهدتری ایجاد کنند و برای فرصت های رسانه ای آماده شوند.

دوره های این مدرس:

آموزش تسلط بر هوش ویدیویی برای صاحبان مشاغل: از غلبه بر مخالفت ها تا عملکرد دوربین

Video IQ Mastery for Business Owners: From Overcoming Objections to On-Camera Performance

«IQ ویدیویی برای صاحبان مشاغل نمای کلی کلاس: در این دوره جامع، ما عمیقاً به دنیای بازاریابی ویدیویی می پردازیم و شما را به مهارت ها و مهارت ها مجهز می کنیم. .."