Andy Watt

اندی یک مهندس نرم افزار با تجربه با نزدیک به 20 سال تجربه در صنعت فناوری است. او در حال حاضر به‌عنوان یک توسعه‌دهنده مستقل فعالیت می‌کند و با کار بر روی پروژه‌های مختلف و استفاده از تعدادی فناوری، زندگی را جذاب نگه می‌دارد. اندی دارای مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر از دانشگاه رابرت گوردون است. او عمدتاً با دات نت کار کرده است و از هر فناوری وب قابل تصوری، از ASP کلاسیک گرفته تا Blazor، و همه چیز در این بین استفاده کرده است! اندی که یک یادگیرنده مادام العمر است، به طور مداوم مهارت های خود را از طریق دوره های مختلف رسمی و غیررسمی تقویت می کند. اندی همچنین از به اشتراک گذاشتن دانش خود لذت می برد. او مقالات فنی را در وبلاگ خود می نویسد و اخیراً اولین کتاب خود را با عنوان "ساخت برنامه های کاربردی مدرن SaaS با سی شارپ و دات نت" منتشر کرده است. اندی عاشق بیرون رفتن و کاوش در حومه اسکاتلند است. او صخره‌نورد و تپه‌نوردی مشتاق است و دوست دارد دویدن و دوچرخه سواری کند. اندی بیشتر از یک چالش لذت می برد، خواه یک مشکل فنی خاردار باشد یا یک مسیر کوهستانی شیب دار!
دوره های این مدرس:

آموزش متاورس: تصویر بزرگ

Metaverse: The Big Picture

به دنیای گسترده متاورس شیرجه بزنید. این دوره به شما تکامل تاریخی، فناوری‌های محرک آن، کاربردهای متنوع آن و معضلات اخلاقی ناشی از این قلمرو دیجیتال انقلابی را به شما آموزش می‌دهد.


آموزش OpenAI: مهندسی سریع برای تولید تصویر با DALL-E

OpenAI: Prompt Engineering for Image Generation with DALL-E

همه چیز را در مورد توانایی های تولید تصویر باورنکردنی DALL-E بیاموزید! این دوره همه چیزهایی را که برای شروع ساختن انواع تصاویر شگفت انگیز با DALL-E نیاز دارید را به شما آموزش می دهد.


آموزش مدیریت وضعیت در ASP.NET Core Blazor

Managing State in ASP.NET Core Blazor

این دوره به شما یاد می دهد که چگونه در Blazor ایالت را مدیریت کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه به‌روزرسانی‌های محتوای پویا و مدیریت وضعیت قوی را در بین مشتری و سرور ارائه دهید.