Sanyin Siang LinkedIn Influencer

مربی مدیر عامل، پروفسور و نویسنده
Sanyin Siang یک مربی مدیر عامل، مدیر اجرایی مرکز اخلاق رهبری کوچ K و استاد است.

سانیین مأموریت خود را برای ایجاد عظمت در دیگران به عنوان یک مربی، مربی، مربی و رابط انجام می دهد. بینش او از کار در نسل‌ها و صنایع مختلف به رهبران کمک کرده است تا به طور مؤثرتری با دنیایی که به سرعت در حال تغییر است سازگار شوند. Sanyin با ژنرال ها، مدیر عامل های Fortune 500، استارت آپ ها و دانشجویان کار می کند. در فهرست نهایی جایزه جهانی مربیگری و مربیگری Thinkers50، رهبری فکری او در نیویورک تایمز، فوربس و وال استریت ژورنال ظاهر شده است. اینفلوئنسر با بیش از 1 میلیون دنبال کننده در لینکدین، در سال های 2017 و 2018 در بین 20 صدای تأثیرگذار لینکدین برتر جهانی شناخته شد.

او مدیر هیئت مدیره موزه زندگی و علم و مشاور Google است. Ventures، آزمایشگاه نوآوری ورزشی، و جایزه کنگره ایالات متحده. او همچنین نویسنده کتاب راه اندازی است که از اصول علوم رفتاری برای کمک به خوانندگان برای ایجاد ذهنیتی برای پرداختن به تغییرات عمده استفاده می کند.

Sanyin از تخصص رهبری خود در نقش فعلی خود در مرکز اخلاق رهبری کوچ K (COLE)، آزمایشگاه رهبری و مرکز تحقیقاتی استفاده می کند که اتاق های فکر را تشکیل می دهد و به آماده سازی رهبران برای آینده کمک می کند. او همچنین استاد دانشگاه دوک است.
دوره های این مدرس:

آموزش مالکیت و مقیاس بندی متعلق به شما

Owning and Scaling Belonging for You

بیاموزید که چگونه برای خود احساس تعلق ایجاد کنید و چگونه می توانید کاتالیزوری برای کمک به تعلق دیگران باشید.


آموزش تقویت تعلق و شمول برای مدیران و رهبران

Fostering Belonging and Inclusion for Managers and Leaders

استراتژی هایی را برای مدیران و رهبران کشف کنید تا به طور فعال احساس تعلق را در کارکنان پرورش دهند و حفظ کنند که آنها را تشویق به پیشرفت کند.