Pamela Calero

ارتباط-هنرمند-تصویری-قصه گو

سلام!
نام من پاملا کالرو است و من متولد کلمبیا هستم - مستقر در بارسلون هنرمند ارتباطی و داستان نویس تصویری. من به ایده‌ها شکل بصری می‌دهم تا پروژه‌هایی را که خارج از چارچوب فکر می‌کنند، ساده‌سازی کنم.

از طریق عمل بیرونی‌سازی و بررسی افکارم، اشتیاق به تبدیل ایده‌ها و احساسات انتزاعی به اشکال ملموس و بصری پیدا کردم. این اشتیاق به خدمات خلاق من تبدیل شده است، که هدف آن تقطیر مفاهیم پیچیده به نمایش های بصری مختصر و به یاد ماندنی است. هدف من یافتن مؤثرترین و قانع‌کننده‌ترین راه برای انتقال پیام، با استفاده از قدرت تصویرسازی برای جان بخشیدن به ایده‌ها است.

من دوست دارم با شما ارتباط برقرار کنم!

با عضویت در خبرنامه من به‌روز باشید:
برای دریافت ایده‌هایی که از طریق تصاویر جذاب و نکات عملی درباره داشتن ایده‌های فراوان و شکل دادن آنها به اشکال معنادار زنده می‌شوند.


من را در اینستاگرام دنبال کنید
اگر پروژه‌ای از کلاس Notion for Creatives من پست می‌کنید، از #notionforcreatives استفاده کنید

از طریق عمل بیرونی‌سازی و بررسی افکارم، اشتیاق به تبدیل ایده‌ها و احساسات انتزاعی به اشکال ملموس و بصری پیدا کردم. این اشتیاق به خدمات خلاق من تبدیل شده است، که هدف آن تقطیر مفاهیم پیچیده به نمایش های بصری مختصر و به یاد ماندنی است. هدف من یافتن مؤثرترین و قانع‌کننده‌ترین راه برای برقراری ارتباط با پیام، با استفاده از قدرت تصویرسازی برای جان بخشیدن به ایده‌ها است.

مشتریان من در جستجوی زیبایی‌شناختی خود ماجراجو هستند.

من با مؤسسات فرهنگی، موزه‌ها، آموزش، مد و خرده‌فروشی کار می‌کنم و آماده همکاری‌های دیگر هستم.

برخی از مشتریان من عبارتند از پزشکان بدون مرز آلمان و IED بارسلونا. آثار من در Marie Claire Spain، Women of Type نمایش داده شده است، و من آثارم را در موزه تصویرسازی و مدرنیسم والنسیا، موزه هنر معاصر بوگوتا، دانشگاه گراتس و دانشگاه منچستر نشان داده و ارائه کرده ام./span>

افراد خلاق ایده های زیادی دارند، به خصوص اگر چند رشته ای باشید. بخش مورد علاقه من از خلاق بودن فرآیند است. جادو اینگونه انجام می شود.


من دوست دارم فرآیندهای دیگران را ببینم و روند خود را نیز به اشتراک بگذارم زیرا انجام این کار خلاقیت را از بین می برد و بیننده را بخشی از کار می کند.

خجالتی نباشید، بگویید صدای کمال گرا در درون شما که فردا دوباره برمی گردد (این را هر روز به او بگویید!). من دوست دارم چیزهایی را که می سازید ببینم.

به دنبال چیزهای جالب هستید؟ فروشگاه آنلاین من

را بررسی کنید

پروژه ها

دوره های این مدرس:

آموزش مفهوم خلاقیت: خلاقیت خود را با سازماندهی زندگی خود افزایش دهید

Notion for Creatives: Supercharge Your Creativity By Organizing Your Life

"به Notion for Creatives خوش آمدید. در این کلاس، یاد می گیرید که چگونه تمرین خود را سازماندهی کنید و با ایجاد سیستم هایی برای بهینه سازی شما، خلاقیت خود را افزایش دهید..."