Dm. Mehedi Hasan Abid

بیایید حرفه شما را به سطح بعدی ببریم

آقای Dm. مهدی حسن عابد یک مربی با تجربه و توسعه دهنده دوره آنلاین است. او با بیش از هفت سال تجربه تدریس در کلاس‌های حضوری و آنلاین، مهارت‌ها و تخصص را برای ایجاد محتوای جذاب و با کیفیت بالا که با زبان‌آموزان طنین‌انداز می‌کند، توسعه داده است.

آقای ابید درک عمیقی از بهترین شیوه‌ها و تکنیک‌ها برای توسعه دوره‌های آنلاین مؤثر دارد که تعامل و حفظ دانش را به حداکثر می‌رساند. او از این تخصص برای توسعه دوره هایی استفاده کرده است که در پلتفرم های مختلف مورد استقبال زبان آموزان قرار گرفته است.

علاوه بر تجربه تدریس و توسعه دوره، آقای عبید همچنین در دانشگاه های مختلف نحوه ایجاد دوره های آنلاین استثنایی با استفاده از هوش مصنوعی را آموزش داده است. آموزش او این دانشگاه ها را با دانش و ابزارهایی برای ایجاد دوره هایی جذاب، تعاملی و بهینه برای موفقیت دانشجویان مجهز کرده است.

به طور کلی، آقای عبید یک مربی ایده آل برای زبان آموزانی است که به دنبال تسلط بر مهارت های جدید یا گسترش پایگاه دانش خود هستند. تجربه، تخصص و اشتیاق او به تدریس، او را به یک دارایی با ارزش برای هر جامعه یادگیری تبدیل می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش ویرایش ویدیو با Cap Cut و AI

Video Editing with Cap Cut and AI

"سلام دوستان، یاد بگیرید که چگونه ویدیوهای خود را مانند یک حرفه ای با Cap Cut و AI ویرایش کنید Cap Cut یک برنامه قدرتمند و همه کاره ویرایش ویدیو است که برای هر دو موبایل در دسترس است. .."