Morgan Stone

مشاور و مربی رفاه عاطفی

یک کمی در مورد سوابق من: من دارای مدرک کارشناسی ارشد در روانشناسی کاربردی با تخصص در مشاوره و راهنمایی از دانشگاه نیویورک، لیسانس روانشناسی از دانشگاه تولین هستم و به عنوان مشاور مدرسه گواهینامه دریافت کرده ام. آموزش یادگیری اجتماعی-عاطفی من همچنین یک مربی یکپارچه تروما هستم، به این معنی که به افراد کمک می‌کنم استرس و تنش را از طریق کار جسمانی، تمرین‌های تنفسی و تمرکز حواس رها کنند.

ممکن است برخی از شما من را از تجارتی بشناسید که به مدت هشت سال به نام شاه سولیل اداره می‌کردم، جایی که به عشقم به هنر و دنیای سازنده گرایش پیدا کردم! من هنوز در آن فضای خلاقانه هنر می‌سازم و تدریس می‌کنم، اما از آن زمان شور و شوق خود را برای سلامت روان و تندرستی یکپارچه کرده‌ام.

من شخصاً مادر سه فرزند هستم، هر هفته مدیتیشن و تمرکز حواس و همچنین یوگا را تمرین می کنم، تا جایی که ممکن است سفر می کنم و همیشه حداقل دو کتاب را در یک زمان می خوانم. طراحی، نقاشی، نواختن گیتار، نوشتن، و ایجاد فرصت هایی برای ماجراجویی، شادی و رشد خود.

دوره های این مدرس:

آموزش مدیتیشن برای زندگی مدرن: پاکسازی ذهن خود را فراموش کنید

Meditation for Modern Living: Forget Clearing Your Mind

"یاد بگیرید که چگونه مراقبه ساده و تمرین های ذهنی را در زندگی خود بگنجانید، تا جایی که ممکن است شلوغ باشد، تا به لحظات آرامش و تأمل برسید. بسیاری از ما هستیم. .."