Hesameddin Hadiani

کارشناس آموزشی

سلام! حسام الدین هادیانی است. من یک معلم هستم که به ایجاد محتوای جذاب و غنی از چند رسانه اختصاص دارد که یادگیری زبان پایه را در دسترس و لذت بخش می کند. مطالب من روی زبان ها (فرانسوی، ترکی، اسپانیایی، عربی، فارسی) فناوری اطلاعات و علوم متمرکز است. من از نمونه های دنیای واقعی، فعالیت های عملی و بازخورد مداوم برای طراحی موادی استفاده می کنم که کنجکاوی را برانگیخته و رشد را تقویت می کند. در مأموریت ما برای ایجاد آموزش پایه به ما بپیوندید! همچنین برای بررسی آخرین محصولات ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش افعال ترکی برای مبتدیان

Turkish verbs for beginners

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش مکالمه فرانسوی خود را تقویت کنید (A1/A2)

Boost your conversational French (A1/A2)

"آیا به دنبال بهبود مکالمه فرانسوی خود هستید؟ این یک دوره جامع برای تقویت مهارت صحبت کردن شما است. این دوره برای دانش آموزان A1/A2 طراحی شده است. . .."


آموزش ترکی مکالمه پایه (A1)

Basic Conversational Turkish (A1)

"ترکی مکالمه ای را برای مبتدیان بیاموزید! این دوره آنلاین برای دانش آموزانی در سطح A1 CEFR طراحی شده است که می خواهند ترکی پایه را برای جلسات روزمره یاد بگیرند. . .."


آموزش تسلط بر خط فارسی: از خواندن تا نوشتن

Mastering the Persian Script: From Reading to Writing

"در این دوره جامع، شما برای تسلط بر الفبای پیچیده فارسی که به خط فارسی عربی نیز معروف است، سفری را آغاز خواهید کرد. در طول 2. .."


آموزش بسته آغازین واژگان فرانسوی (A1)

Starter Pack of French Vocabulary (A1)

"این دوره، کلمات و عبارات اساسی مورد نیاز برای شروع برقراری ارتباط به زبان فرانسوی را در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهد. برای مبتدیان کاملاً ایده‌آل، هر درس شروع می‌شود..."