Thomas Inauen

مدرس آلمانی و سوئیسی آلمانی

سلام! اسم من توماس اینائه است. من معلم آلمانی و سوئیسی از سوئیس هستم. دوره های آنلاین من به شما کمک می کند تا با آلمانی آلمانی و سوئیسی اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید.

در ابتدا من حرفه یک لایه کف را یاد گرفتم، مانند یک نجار که به سادگی در پوشش کف تخصص داشت. مدت زیادی روی این حرفه کار کردم تا اینکه تصمیم گرفتم معلم آیکیدو شوم. برای این کار، حدود نیمی از سال را در ژاپن و نیمی دیگر را در سوئیس می گذرانم و به عنوان مربی آکروباتیک هنرهای رزمی و معلم زبان به صورت آنلاین کار می کنم. از آنجایی که من علاقه زیادی به زبان دارم، متوجه شده ام که ابزار اصلی من برای انجام کاری که انجام می دهم زبان است. تسلط بر زبان های خارجی به من کمک زیادی می کند و به همین دلیل می خواهم به شما نیز کمک کنم.

من 3 سال است که به عنوان معلم در italki کار می کنم و در این مدت تجربیات زیادی به دست آورده ام. همچنین می‌توانم به بیش از پنج سال مربیگری آکروباتیک آنلاین با دانش‌آموزان از سراسر جهان و عمدتاً تدریس به زبان انگلیسی نگاه کنم. و همچنین این خوشحالی را داشتم که از معلمان آیکیدو ژاپنی در طول اقامت آنها در سوئیس مراقبت کنم و به عنوان مترجم به آنها کمک کنم. این بینش و سرنخ‌های خوبی در مورد نحوه استفاده و آموزش زبان‌های خارجی به افراد دیگر در اختیار من قرار داد.

و البته من دائماً خودم را به عنوان یک دانش آموز یاد می گیرم - بنابراین می دانم یادگیری یک زبان خارجی چگونه است.

آیا می خواهید تماس بگیرید؟

برای من یک ایمیل به swissgermanwithtom@icloud.com ارسال کنید

دوره های این مدرس:

آموزش آلمانی سوئیسی - Schweizerdeutsch Verstehen Leicht Gemacht: Praktischer Kurs für Einsteiger

Swiss German - Schweizerdeutsch Verstehen Leicht Gemacht: Praktischer Kurs für Einsteiger

"هوی میتناند! هرتزلیخ ویلکومن زو... آلمانی سوئیسی: Schweizerdeutsch Verstehen - Leicht Gemacht! Seit ihr neugierig auf die faszinierende Welt des Schweiz. .."