Charlene Li LinkedIn Influencer

نویسنده و سخنران در زمینه رهبری، استراتژی و بازاریابی
چارلین لی نویسنده و سخنران تجاری پرفروش در زمینه رهبری، استراتژی و برندسازی است.

او تاسیس شد. گروه Altimeter توسط Prophet Brand Strategy در سال 2015 خریداری شد. او نویسنده نیویورک تایمز است پرفروش Open Leadership. او همچنین نویسنده کتاب تحسین شده و پرفروش Groundswell است که یکی از بهترین کتاب های تجاری در سال 2008 نامگذاری شد. آخرین کتاب او، رهبر درگیر a>، در مارس 2015 منتشر شد.

او یکی از برجسته ترین متخصصان استراتژی کسب و کار و فناوری های دیجیتال، و مشاور و رهبر فکری مستقل در زمینه رهبری، استراتژی و بازاریابی است. پیش از این، شارلین معاون و تحلیلگر اصلی در Forrester Research بود، در نشر روزنامه آنلاین کار می کرد و مشاور گروه مانیتور بود. او در سال 2010 توسط Fast Company یکی از 100 خلاق ترین افراد در تجارت و یکی از تأثیرگذارترین زنان در فناوری در سال 2009 انتخاب شد.

شارلین بارها توسط کانال های رسانه ای برجسته نقل قول می شود. مانند وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز، یو اس ای تودی، رویترز و آسوشیتدپرس. او در 60 Minutes، The MacNeil NewsHour، ABC News، CNN و CNBC ظاهر شده است. او یک سخنران عمومی بسیار مورد توجه است و در کنفرانس های مهمی مانند مجمع جهانی تجارت، مجمع جهانی اقتصاد، انجمن مدیران انجمن آمریکا، SXSW و وب 2.0 شرکت کرده است.

چارلین فارغ التحصیل از هاروارد بازرگانی است. مدرسه و مدرک ممتازی را از کالج هاروارد دریافت کرد. می‌توانید وبلاگ او را در
charleneli.com/blog یا در twitter.com/charleneli.
دوره های این مدرس:

آموزش هوش مصنوعی مولد و تحول در محل کار

Generative AI and Workplace Transformation

موضوعاتی را که باید در تعیین نحوه رویکرد سازمان شما به تحول در محل کار ایجاد شده توسط هوش مصنوعی در نظر بگیرید، بررسی کنید.