Tammy Kaye

هنرمند و درمانگر سلامت روان

سلام، من تامی هستم! من یک هنرمند آبرنگ، معلم هنر ابتدایی و درمانگر سلامت روان هستم که عاشق نقاشی گل ها و مناظر آزاد هستم. قوی ترین علاقه من این است که به شما یاد بدهم چگونه بدون ترس و کمال گرایی نقاشی کنید تا بتوانید رها شوید و بازی کنید. به دلیل پیشینه سلامت روانی که دارم، دوست دارم مراقبت از خود را با هنری که خلق می کنم ترکیب کنم تا به شما کمک کنم از فرآیند نقاشی لذت ببرید، نه فقط از نتیجه نهایی. امیدوارم با هم بتوانیم هنر را مانند زمانی که بچه بودیم تمرین کنیم!

و حدس بزنید چیست؟ من در پاییز امسال میزبان یک نشست هنری در ایتالیا خواهم بود - برای دیدن ویدیوی تبلیغاتی به پایین بروید! برای مطالعه بیشتر و ثبت نام، روی لینک وب سایت من در سمت چپ این صفحه کلیک کنید :)

  جلسات نقاشی خصوصی یک به یک نیز از طریق حساب Patreon من در دسترس است: Tammy Kaye.

این جلسات می‌تواند شامل یادگیری تکنیک‌های اولیه آبرنگ برای نقاشی گل‌ها یا مناظر شل یا حتی پروژه‌های خلاقانه طوفان مغزی باشد که می‌خواهید دنبال کنید. جلسات همچنین می تواند شامل بحث در مورد چگونگی رشد کسب و کار هنری خود و دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی باشد. هر جلسه می تواند برای دانش آموز تنظیم شود، بسته به آنچه می خواهید یاد بگیرید :)

دوره های این مدرس:

آموزش گل های آبرنگ تک لایه آزاد: آرامش داشته باشید و در هنر خود لذت ببرید

Loose One-Layer Watercolor Florals: Relax and Find Joy in Your Art

"آیا وقتی برای نقاشی می نشینید با یافتن شادی دست و پنجه نرم می کنید؟ چطور نگران این باشید که چه چیزی ممکن است اشتباه پیش بیاید؟ پس این کلاس برای شماست! در این آبرنگ برای بودن..."


آموزش گل های آبرنگ آزاد: رها کردن کمال گرایی در هنر شما

Loose Watercolor Florals: Letting Go of Perfectionism in Your Art

"آیا احساس می کنید که نیاز به نقاشی کامل دارید یا می ترسید که ترکیب بندی خود را به هم بریزد و وسایل را هدر دهید؟ پس این کلاس همان چیزی است که شما نیاز دارید! این کلاس همه است. .."


آموزش ریختن همه اسرار آبرنگ من برای مبتدیان: دسته گل آبرنگ آزاد

Spilling All My Watercolor Secrets for Beginners: Loose Watercolor Floral Bouquet

"آیا به نظر شما آبرنگ وسیله ای گیج کننده برای یادگیری است؟ آیا آرزو می کنید که می توانستید از آبرنگ خلاقانه استفاده کنید و در عین حال قادر به درک همه قوانین باشید؟ پس..."