Curtis

آموزش کلاس های تولید محتوا!

سلام، سازندگان محتوا در آینده! من کرتیس هستم.

من تجربیات زیادی در پخش کننده Twitch، ایجاد کننده محتوای YouTube، ویرایشگر ویدیو، میزبان پادکست و مقداری از هر چیزی در این بین دارم . من اینجا هستم تا به شما کمک کنم  سفر خلاقانه خود را آغاز کنید.

با اشتیاق به تولید محتوای جذاب، مشتاقم دانش خود را در مورد ویرایش ویدیوی YouTube، پخش جریانی Twitch، و جزئیات پخش و ضبط با استفاده از OBS و موارد دیگر به اشتراک بگذارم! چه مبتدی باشید که به دنبال فرو بردن انگشتان پا در دنیای تولید محتوا هستید یا یک خالق کارکشته که قصد دارد مهارت های خود را ارتقا دهد، من اینجا هستم تا موانع را از بین ببرم و این فرآیند را سرگرم کننده و در دسترس قرار دهم.

کلاس‌های من مملو از پروژه‌ها و آموزش‌های عملی، نکات عملی، توصیه‌های عملی و موارد دیگر است! با هدف دست یافتنی ساختن محتوای آنلاین برای همه، اطمینان می‌دهم که کلاس‌های من به مراحل قابل مدیریت تقسیم می‌شوند تا شما را برای موفقیت آماده کنم!

بیایید شیرجه بزنیم، چیز فوق‌العاده‌ای بسازیم و علامت خود را در قلمرو دیجیتال بگذاریم!

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای مبتدیان برای OBS Studio | پخش، پخش و ضبط را از امروز شروع کنید!

Beginner's Guide to OBS Studio | Start Streaming, Broadcasting and Recording Today!

"ارتباط با یک جامعه آنلاین هرگز مهمتر از این نبوده است، و بهترین راه برای انجام آن پخش زنده و تعاملی آنلاین است. این دوره Skillshare. ..."


آموزش راهنمای مبتدیان برای حل و فصل Davinci | نرم افزار ویرایش ویدیو رایگان برای تولید محتوا

Beginner's Guide to Davinci Resolve | Free Video Editing Software for Content Creation

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."