Krina Panchal

معلم | هنرمند | یوتیوب

سلام!

من کرینا پنچال یک هنرمند تمام وقت، طراح الگوی سطح و یوتیوب هستم. وقتی بزرگ شدم عاشق نقاشی بودم، صادقانه بگویم که این تنها چیزی بود که در آن مهارت داشتم. من با مادرم به دانشگاه او می رفتم، جایی که او استاد طراحی مد است. من قبلاً عاشق دیدن طرح های دانش آموزان بودم که آنها واقعاً از من در ایجاد تصاویر مد الهام گرفتند. من عادت داشتم تن لباس های زیبا، کروکی های مد را درست کنم. اینجا محل خوشحالی من بود.

اکنون زمان انتخاب حرفه ام فرا رسیده بود، تصمیم گرفتم وارد مدرسه مد شوم، آمادگی زیادی داشتم اما متأسفانه وارد کلاژ رویایی خود نشدم، بنابراین تصمیم گرفتم دیپلم خود را بگیرم. پس از آن، مدرک خود را در طراحی پارچه و پوشاک گرفتم، در حالی که مدرکم را دنبال می کردم، شروع به یادگیری طراحی سطح کردم. این چیزی است که من واقعاً از آن لذت می برم.

تصمیم گرفتم که می‌خواهم طراح الگوی سطح شوم. من شروع به یادگیری فتوشاپ، تصویرگر کردم. الگوهای زیادی را برای مارک های مختلف ایجاد کرد. اما پس از رد شدن‌های زیاد، متنی از یک برند پوشاک ناهارخوری دریافت کردم که می‌خواهند با من کار کنند، از آن زمان به‌عنوان طراح با آنها کار کرده‌ام.

من همچنین یک هنرمند حرفه‌ای هستم که اغلب در اینستاگرام پست می‌کردم، جایی که مخاطبانم را ایجاد می‌کردم، جایی که خریداران آثار هنری‌ام را پیدا کردم که کار من را دوست داشتند. من از زمانی که دختر بچه بودم نقاشی می‌کشیدم، بنابراین می‌توان گفت من یک هنرمند خود آموخته هستم و در طول این سال‌ها تجربیات زیادی با رسانه‌های هنری مختلف مانند رنگ‌های اکریلیک، آبرنگ و گواش به دست آورده‌ام.

همچنین می‌توانید کانال YouTube من را بررسی کنید، جایی که من در تاریخ‌های هنری می‌روم و تعدادی کتاب طراحی زیبا ایجاد می‌کنم.

از طریق اشتراک مهارت، می‌خواهم دانش خود را در مورد نقاشی با دیگران به اشتراک بگذارم تا آنها نیز بتوانند آثار هنری زیبایی خلق کنند. من واقعا هیجان زده هستم که بخشی از سفر خلاقانه هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی ساحلی اکریلیک: نحوه رنگ آمیزی امواج و ترکیب موثر رنگ ها.

Acrylic beach painting: how to paint waves and blend colors effectively.

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش اصول اولیه آبرنگ و ایجاد آثار هنری کوچک آبرنگ.

Watercolor basics and creating mini watercolor artwork.

"آیا قبلا نقاشی با آبرنگ را امتحان کرده اید؟ اگر نه، این یک کلاس عالی برای شروع سفر هنری خود در آبرنگ است، جایی که می توانید به سرعت اصول اولیه را درک کنید."


آموزش نقاشی اکریلیک برای مبتدیان: یک نقاشی منظره زیبا ایجاد کنید.

Acrylic painting for beginners: create a beautiful landscape painting.

"می خواهید نقاشی اکریلیک را یاد بگیرید؟ اما نمی دانید از کجا شروع کنید. شما به مراحل اولیه نیاز دارید که می توانید آنها را دنبال کنید و نقاشی منظره اکریلیک را یاد بگیرید. این cl.."