Georgia Scott

شاد شدن شما سالم!

سلام، من گرجستان هستم - یک مربی واجد شرایط تغذیه سلامت، مربی شخصی و فارغ التحصیل روانشناسی. من یک علاقه‌مند به سلامتی و همچنین یک علاقه‌مند به توسعه خودم هستم و همه چیز را دوست دارم رشد شخصی و بهره‌وری. من فردی فوق‌العاده پرشور، دلسوز و مثبت هستم، با هدف کمک به مردم برای بهبود زندگی‌شان و شروع سفرشان برای تبدیل شدن به بهترین نسخه از خودشان.

در اینستاگرام خود (@happyhealthygeorgia) انگیزه روزانه، نکات تناسب اندام تغذیه، افکار و سبک زندگی خودم و ایده های مراقبت از خود را به اشتراک می گذارم. من میزبان استراحت‌های سلامتی تحول‌آفرین (www.happyhealthygeorgia.com) هستم که به زنان فشار و ابزار لازم برای برقراری ارتباط مجدد با خود و شروع سفرهای خود را می‌دهم.

من شخصا عاشق سفر، گذراندن وقت با دوستان خانوادگی، بیرون رفتن در قرارهای انفرادی و همیشه این هستم که بهترین نسخه از خودم باشم. من برای همیشه در سفر مداوم خودم با طرز فکر و خودسازی هستم و در حال حاضر روی استقلال و اعتماد به نفس خودم کار می کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش روش تعیین هدف نهایی: چگونه به طور مؤثر برنامه ریزی کنید و به اهداف خود برسید

Ultimate Goal Setting Method: How to Effectively Plan & Achieve Your Goals

"آیا برای خود اهدافی تعیین می‌کنید و سپس برای رسیدن به آنها تلاش می‌کنید؟ آیا رویاها و آرزوهای بزرگی دارید اما مطمئن نیستید که چگونه به آن‌ها برسید؟ آیا به راهنمایی نیاز دارید؟