Sheryl Mathew

یک فیزیکدان با رگه های آبرنگ

سلام، من شریل هستم، یک رشته فیزیک و هنرمند خودآموخته آبرنگ مقیم هند. من قبلاً از کار به عنوان دستیار تحقیقات علمی لذت می بردم، جایی که کمک کردم مرزهای دانش خود را در مورد اطلاعات و محاسبات کوانتومی پیش ببرم.

من سفر هنری خود را در طول همه‌گیری COVID-19 آغاز کردم، و با گذشت زمان، مهارت‌های من در آبرنگ و همچنین درک من از ماهیت رهایی بخش فعالیت‌های هنری هر دو قوی‌تر شدند. اکنون، بخشی از مأموریت زندگی من این است که معمای آبرنگ‌ها را برای جامعه‌ای که می‌خواهد در خلسه‌اش فرو برود و با شگفتی‌های بی‌وقفه‌اش آغشته شود، باز کنم.

آبرنگ‌ها رسانه‌ای هستند که به سختی کار کردن با آن شهرت دارند، اما آرزو می‌کنم که مورد من را به عنوان شاهدی بر این ایده در نظر بگیرید که هر کسی می‌تواند نقاشی را یاد بگیرد!

خوشحالم که همدیگر را ملاقات کردیم و از شما برای بازدید از من در اینجا سپاسگزارم. ورق بزنید تا به آثار هنری من نگاهی بیندازید.




دوره های این مدرس:

آموزش عناصر طبیعت: شکار حیات وحش با آبرنگ

Elements of Nature: Capturing Wildlife in Watercolors

"می خواهید حیوان مورد علاقه خود را در نقاشی آبرنگ شکار کنید؟ شما در مکان مناسبی هستید! برای قدم زدن به یاد ماندنی در جنگل آبرنگ آماده شوید و ...."


آموزش عناصر طبیعت: نقاشی یک برگ بگونیا با آبرنگ

Elements of Nature: Painting a Watercolor Begonia Leaf

"نمای کلی کلاس: چیزهای کوچک در طبیعت زیبایی بدیعی را در درون خود پنهان می‌کنند که رسانه‌ای ظریف مانند آبرنگ برای گرفتن آن مناسب است - پس اگر اهل آسپی هستید. .."