Andrey Vasiliev

سلام! اسم من آندری است. من یک پیانیست، تنظیم کننده، و معلم پیانو با بیش از 10 سال تجربه هستم.

از سن 6 سالگی شروع به نواختن پیانو کردم و به سرعت عاشق این ساز شدم. من اجرای پیانو را در

خواندم

"آکادمی موسیقی، تئاتر و هنرهای زیبا"، جایی که مدرک لیسانس موسیقی گرفتم. پس از فارغ التحصیلی، کار حرفه ای خود را به عنوان نوازنده پیانو با اجرا در سالن های کنسرت و استودیوهای ضبط در مولداوی، اوکراین، روسیه آغاز کردم.

علاوه بر حرفه اجرا، تنظیم کننده ماهری نیز هستم. من برای گروه های مختلفی از جمله ارکسترها، گروه های مجلسی و گروه های جاز موسیقی تنظیم کرده ام. تنظیم های من توسط برخی از نوازندگان برجسته جهان اجرا شده است.

من همچنین یک معلم متعهد و پرشور هستم. من عاشق کمک به دانش‌آموزان برای یادگیری نواختن پیانو هستم و همیشه مایلم برای موفقیت آنها تلاش بیشتری کنم. من صبور و دلگرم کننده هستم و تلاش می کنم یک محیط یادگیری مثبت ایجاد کنم.

اگر علاقه مند به یادگیری نواختن پیانو هستید، من یک گزینه عالی برای شما هستم. من یک نوازنده با استعداد با انبوهی از تجربه و دانش هستم. من همچنین یک معلم متعهد و پرشور هستم که متعهد به کمک به موفقیت دانش آموزانم هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش شروع پیانو به مدت 8 دقیقه: تمرینات پایه و حرکت بازو

Beginning Piano for 8 minutes: Basic Exercises and Arm Swing

"من به شما چند تمرین پیانو، موقعیت صحیح دست هنگام نواختن را نشان می دهم و همچنین در مورد تاب دادن بازو به شما خواهم گفت. نوسان بازو یک عنصر مهم از پی است. .."


آموزش پیانو برای مبتدیان : نحوه نواختن "فکر کردن با صدای بلند" اثر اد شیران. آکوردهای پایه را یاد بگیرید.

Piano for beginners : How to play "Thinking out loud" by Ed Sheeran. Learn basic chords.

"در این درس نحوه ساخت آکوردهای اولیه که در همه آهنگ ها استفاده می شود را توضیح می دهم. با چند آکورد قادر خواهید بود صدها آهنگ را در فو پخش کنید. ...."