Prof M. Higazi

مهندس، استاد و علاقه مندان به هوش مصنوعی

پروفسور M. Higazi مدیر ارشد مهندسی سیستم‌ها و استاد کمکی با بیش از یک دهه تجربه در زمینه برنامه‌نویسی کامپیوتر و آموزش مهندسی است. او با مدرک B.S فارغ التحصیل شد. در مهندسی برق و فناوری کامپیوتر و کارشناسی ارشد. در مهندسی زیست پزشکی از موسسه فناوری نیوجرسی (NJIT). پروفسور هیگازی در زمینه مهندسی تست و توسعه نرم افزار پیشگام است و به موجب آن تیمی از مهندسان چند رشته ای را در توسعه سیستم های پیشرفته پیشرفته با روش های نوآورانه تست با استفاده از LabVIEW، C/C++، و C# رهبری می کند.

پروفسور هیگازی با تدریس دروس علوم کامپیوتر، مهندسی و ریاضی در موسسات معتبر از جمله NJIT، اتحادیه کالج NJ، و کالج اجتماعی برگن، تاثیر قابل توجهی در شکل گیری نسل بعدی متخصصان مهندسی و علوم کامپیوتر داشته است. علاوه بر این، پروفسور هیگازی همچنین علاقه زیادی به حوزه های هوش مصنوعی، اتوماسیون، بازاریابی و کارآفرینی دارد.

دوره های این مدرس:

آموزش بهره‌وری با ChatGPT: تکنیک‌های متقاعدسازی و تشویق

Productivity with ChatGPT: Persuasion & Prompting Techniques

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش ایجاد ارائه پاورپوینت با استفاده از هوش مصنوعی (ChatGPT و موارد دیگر)

Create PowerPoint Presentations using AI (ChatGPT & More)

"به "ایجاد ارائه های پاورپوینت با استفاده از هوش مصنوعی" خوش آمدید، جایی که آینده طراحی ارائه با قدرت هوش مصنوعی روبرو می شود! در این جامع ...."