Troy Baird

عکاس خیابانی و مستند

تروی بیرد یک کارگردان فیلم استرالیایی است که بیشتر در فضای مستند کار می کند. برای بیش از یک دهه او به سرتاسر جهان سفر کرده و روی فیلم‌های مستند کار کرده است و در عین حال ماه‌ها و ماه‌ها سفرهای انباشته، شخصی و اختصاصی عکاسی خیابانی به این پروژه‌های بین‌المللی را انجام داده است.  

ساختار حرفه‌ای خلاقانه‌اش به این شکل، با چنین مجموعه‌ای از تجربیات بصری متنوع، به این معناست که او مجبور بوده است که بهترین رویکرد را برای ساختن یک اثر عالی عکاسی خیابانی در همه این‌ها متنوع و پویا تطبیق دهد و محور قرار دهد و همیشه ارزیابی کند. مکان هایی مانند کوبا، هند، نپال، فیلیپین، ژاپن، مراکش، در سراسر اروپا، نیویورک، نیوزیلند و آسیای جنوب شرقی.

علاقه و تمرکز اصلی تروی این بوده که همیشه مکالمه عکاسی خیابانی را اضافه کند و آن را به جلو برساند. کلاس 9 ساعته Skillshare او نقطه اوج خواندن بیش از 200 کتاب در مورد این کاردستی است که تمام محتوای موجود در این کاردستی مانند فیلم ها، مستندها، سایر کلاس های آنلاین، محتوای یوتیوب، پادکست ها و مکالمه با سایر عکاسان خیابانی را جذب می کند. 10 سال تجربه فیزیکی تیراندازی در خیابان. هدف او این است که تمام این دانش را به مفیدترین و معنادارترین شکل ممکن به خلاقانی که هیجان زده اند صدای هنری منحصر به فرد خود را بیابند و خود را از طریق هنر عکاسی خیابانی بیان کنند، منتقل کند.

اینستاگرام تروی @troyplease

است
دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی خیابانی: راهنمای عمیق و کامل

Street Photography: An In-Depth and Complete Guide

"این کلاس عمیق عکاسی خیابانی طراحی شده است تا هر آنچه را که باید در مورد عکاسی خیابانی بدانید را به شما آموزش دهد. قصد من این است که به شما در یافتن و رجوع کمک کنم. .."