Encarna Castro

"سلام! من Encarna هستم، عاشق غذاهای اسپانیایی با چندین دهه تجربه که سفر آشپزی خود را در آشپزخانه یک رستوران خانوادگی کوچک در شهری جذاب در تولدو آغاز کردم. اشتیاق من به آشپزی ریشه در آن روزهایی دارد که من اسرار دستور العمل های سنتی را که از نسلی به نسل دیگر منتقل شده است، یاد گرفتم.

کار من در رستوران‌های معروف اسپانیا شکوفا شده است که همیشه دارای شخصیت محلی است. هر یک از این مکان ها به پیشرفت آشپزی من کمک کرده و عشق من به اصالت غذاهای اسپانیایی را غنی کرده است.

کلاس‌های من در Skillshare شما را به سفری در طعم‌های اسپانیا می‌برد، از ساده‌ترین و راحت‌ترین غذاها تا مفصل‌ترین لذت‌ها. ما با هم یاد خواهیم گرفت، غنای سنت آشپزی اسپانیایی را کاوش خواهیم کرد و خواهید فهمید که چگونه هر غذا داستانی منحصر به فرد را بیان می کند.

من هیجان زده هستم که تجربه و دانش خود را با شما به اشتراک بگذارم تا بتوانید تکه ای از اشتیاق اسپانیایی را به آشپزخانه خود بیاورید. به کلاس های من بپیوندید و جادوی غذاهای اسپانیایی را با من کشف کنید!"

دوره های این مدرس:

آموزش آشپزی اصیل اسپانیایی: تسلط بر املت سیب زمینی کلاسیک

Authentic Spanish Cooking: Mastering the Classic Potato Omelette

"با دوره من، "آشپزی اصیل اسپانیایی: تسلط بر املت سیب زمینی کلاسیک" یک سفر آشپزی را آغاز کنید. در این کلاس جذاب، شما به ... شیرجه خواهید زد."