Shannon Wine

مهارت های اولیه فیلم/فیلم/عکاسی

 

کلاس‌ها: تکنیک‌های اولیه مفاهیم نورپردازی برای فیلم، فیلم و عکاسی. در حال حاضر: اصول اولیه ویدیو، ویرایش ویدیو، اشتباهات رایج نورپردازی، نورپردازی استودیو، نقدهای محبوب ویدیویی و ترفندهای نکات عکاسی.

می‌توانید سوابق حرفه‌ای من را با جزئیات بیشتر در

ببینید

رزومه معلم من' :

-دستیار کارگردان نور در KTBW Ch 40. دوربین، مدیر طبقه و کنترل اصلی \ Master Control @ KTVZ Ch 21/40 سال عکاسی/فیلمبردار، موزیک ویدیو، ویدیوهای جمع آوری کمک خیریه، ویدیوهای آموزشی شرکتی/تهیه کننده-کارگردان-ویراستار -نویسنده....

   -میزبان، موسیقی جشنواره فیلم مرکزی اورگان در پارک

   -من یک وب سایت تبلیغ هنرمند دارم،

   -به اندازه کافی عجیب، من یک باریستا و خبره قهوه های خوب هستم :-)

نکته اصلی این است که من نور را به هر شکلی دوست دارم، هنر و موسیقی را دوست دارم، و عاشق بیان خلاق هستم. اکثریت زندگی ام با پشتکار به دنبال علاقه ام به عکاسی بوده ام. بعداً، در مورد ساختن موزیک ویدیوها و فیلم‌های کوتاه/ویدیو برای هنرمندان و همچنین برای پروژه‌های شرکتی و خیریه بیشتر یاد گرفتم.

هر چیز هنری توجه من را به خود جلب می کند، و من بیش از همه تحت تأثیر طیف رنگ ها، بافت ها، تنوع و تنوع محض طبیعت و خلقت نفس گیر خالق بزرگ - و نحوه پخش نور در همه جا هستم. این رمز و راز با شکوه مانند یک سمفونی پیچیده است. بنابراین می توانید بگویید من یک طرفدار هستم!

~ سلا

دوره های این مدرس:

آموزش اصول نورپردازی - استودیو عصرانه: نحوه ایجاد نورپردازی جذاب برای مدل ها + نورپردازی 3 نقطه ای

Lighting Basics - Evening Studio: How to Create Attractive Lighting for Models + 3-Point Lighting

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش مبانی ویدیو: فیلمبرداری با بودجه - ساخت موزیک ویدیو - از شروع تا پایان

Video Basics: Filming on a Budget - the Making of a Music Video - from START to FINISH

"مبانی ویدئو - فیلمبرداری با بودجه: ساخت یک موزیک ویدئو - آماده سازی 1) ایجاد یک لیست اصلی، 2) بررسی مکان، 3) آماده سازی یک لیست شات؛  Fi. ..."