Tomasz Jeżowski Tourism entrepreneur

سلام به همه!

اسم من توماس است. من در کراکوف لهستان زندگی می کنم که یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری اروپاست. شهر قدیمی زیبای ما، معدن نمک شگفت انگیز و تاریخ خشن اردوگاه آشویتس بازدیدکنندگان را از سراسر جهان جذب می کند.

من از خانواده راهنمای کوهستانی هستم و در فضای کار در گردشگری بزرگ شدم. بنابراین طبیعی بود که سنت خانواده را رعایت کنم. من بیش از 12 سال است که در اینجا در کراکوف در زمینه گردشگری کار می کنم. من کارم را به عنوان یک دانشجو شروع کردم و به عنوان آژانس مسافرتی در برخی از آژانس های گردشگری محلی کار کردم، سپس به عنوان هماهنگ کننده تورهای محلی کار کردم و در نهایت هفت سال پیش به عنوان راهنمای شهر و موزه دارای مجوز فعالیت کردم.

من خود را یک راهنمای موفق و کارآفرین می دانم. من هزاران و هزاران نفر را راهنمایی کرده ام، صدها بررسی 5 ستاره دریافت کرده ام و درآمد مناسبی داشته ام. اکنون می‌خواهم تجربه‌ام را با شما، یک راهنمای راضی آینده و رئیس خودتان به اشتراک بگذارم.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک راهنمای تور موفق شویم؟

How to become a successful tour guide?

«این دوره دو هدف اصلی دارد. اولین مورد این است که به شما نشان دهد چگونه می توانید یک راهنمای محلی عالی شوید. در میان چیزهای دیگر، ما در مورد ویژگی های کلیدی a یاد خواهیم گرفت. .."