Future Skills

خود آینده خود را ارتقا دهید

آکادمی مهارت‌های آینده یک مدرسه آنلاین پیشرفته است که در آموزش رشته‌های خلاقانه و یکپارچه‌سازی ابزارهای هوش مصنوعی تخصص دارد.

ما معتقدیم که خلاقیت و هوش مصنوعی کلیدهای یک آینده موفق هستند و دوره‌های ما به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مهارت‌هایی را که برای موفقیت در دنیایی دائماً در حال تکامل نیاز دارند، تجهیز کنیم.

مربیان کارکشته ما تجربه دنیای واقعی را به کلاس مجازی می آورند و درس های تعاملی ما به دانش آموزان کمک می کند تا یادگیری خود را با فعالیت های عملی تقویت کنند.

مهم نیست پیش زمینه شما، از مبتدی تا متخصص، سرگرمی تا حرفه ای، Leap Year Learning اینجاست تا آینده خلاقیت، بهره وری و یادگیری را به ارمغان بیاورد!

دوره های این مدرس:

آموزش ایده مبتنی بر هوش مصنوعی: فوراً ایجاد کنید، سازماندهی کنید و بهره وری خود را افزایش دهید

AI Powered Notion: Instantly Create, Organize, and Increase Your Productivity

«قدرت هوش مصنوعی مفهومی را باز کنید: ⚡️ پروژه‌های شخصی و حرفه‌ای شما! آیا آماده اید تا نحوه مدیریت وظایف و پروژه های خود را تغییر دهید؟ به من بپیوندید .."


آموزش هوش مصنوعی برای کارآفرینان: با ChatGPT، Claude 2 و Bard به برند خود قدرت دهید

AI for Entrepreneurs: Power Your Brand with ChatGPT, Claude 2, and Bard

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش راهنمای کامل فیلمبرداری و فیلمبرداری برای سال 2024

The Complete Cinematography & Videography Guide for 2024

«آیا می‌خواهید ویدیوهایتان ظاهر بهتر، صدادار، خلاقانه، قابل اشتراک‌گذاری، جذاب و تماشایی داشته باشند؟ آیا می‌خواهید از عکاسی در y بیشترین بهره را ببرید؟ .."