Soniya Vijayakumar

خلاقیت خود را با من کشف کنید

یک سلام خندان به عزیزترین دوست خلاق،

من بسیار هیجان زده و سپاسگزارم که اینجا هستید.

یک مقدمه سریع قبل از اینکه وارد درس شوید!

اسم من سونیا ویجایاکومار است. من مالک استودیوی طراحی قیچی کاغذ سنگی، یک استودیوی طراحی بوتیک آنلاین هستم.

من هنرمند، طراح و محقق اکسپرسیونیسم انتزاعی هستم. من با آبرنگ، اکریلیک و رنگ های طبیعی کار می کنم و آثار هنری الهام گرفته از طبیعت، سادگی و زیبایی لحظه های روزمره خلق می کنم. من به مفهوم ذهن آگاهی آهسته زندگی و جان بخشیدن به آن احساسات از طریق ارتباط عمیق در آثار هنری خود اعتقاد دارم..

من دوست دارم دانشی را که از تجربیات خودم به دست آورده ام به اشتراک بگذارم زیرا معتقدم اینها معتبرترین دانشی هستند که می توان به اشتراک گذاشت و دریافت کرد.

گل‌ها و انتزاع‌ها همیشه مرا جذب می‌کنند و از زمانی که یادم می‌آید نقاشی می‌کشم. از سال 2010 شروع کردم به غواصی عمیق تر در چکیده ها.

من معتقدم، هر یک از ما جنبه خلاقانه ای داریم و با کمی حمایت، می توانید راه طولانی را طی کنید و خلاقیت خود را کشف کنید. این دقیقاً همان کاری است که من می خواهم اینجا انجام دهم. من می خواهم از همان ابتدا به همه شما در مورد نحوه نقاشی گل ها و آثار هنری انتزاعی آموزش دهم. مقداری که می خواهم برای هر کلاس به شما بدهم به شرح زیر است:

1. بیاموزید که چگونه هنگام کشف خلاقیت، اعتماد به نفس و جسور باشید

2. یک تمرین خلاقانه را با سرعت و در فضای خود توسعه دهید

3. و مراقب باشید و در تمرین خلاق خود حضور داشته باشید تا به خود اجازه دهید در تجمل مراقبت از خود غرق شوید

من به عنوان یک معلم، خود را کاتالیزور بین تخیل دانش‌آموز و بیان خلاق آنها می‌دانم، جرقه‌ای که آتش درونی آنها را شعله‌ور می‌کند و آنها را به دنیای خلقت دنیای واقعی سوق می‌دهد. ما با صبر، سادگی و تعهد تزلزل ناپذیر به موفقیت شما، این فرآیند تحول آفرین را طی می کنیم.

من مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن بخش هایی از روند خود با شما هستم و شما را با دانش و اعتماد به نفس برای برداشتن گام بعدی در مسیر خلاقیت خود مجهز می کنم. از اینکه به من اجازه دادید بخشی از داستان شما باشم متشکرم!

من را می توان در اینستاگرام نیز پیدا کرد، جایی که به طور معمول ویدیوهای فرآیندی رایگان را به اشتراک می گذارم 

اکنون . . بیایید سفر را با هم شروع کنیم!

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد هنر انتزاعی ساده و شهودی با رسانه های ترکیبی را بیاموزید

Learn to Create Simple & Intuitive Abstract Art with Mixed Media

"به اولین کلاس در مجموعه من در مورد توسعه و حفظ یک روش خلاقانه پایدار خوش آمدید ~ در این کلاس من تکنیک های اساسی برای نقاشی a. .."