Nikolay Pruzhinin

تهیه کننده خلاق، فیلمساز، هنرمند

سلام! من نیک، تهیه کننده و فیلمساز خلاق از نیویورک هستم. من با ویزای استعداد از مسکو (روسیه) به ایالات متحده نقل مکان کردم تا پروژه های رسانه ای خود را ایجاد کنم.

بیش از ده سال به عنوان کپی رایتر و فیلمنامه نویس در آژانس های تبلیغاتی کار می کردم. اما بعد از کار در بازاریابی، مجذوب یوتیوب و به طور کلی محتوا شدم. با گردآوری تجربه تبلیغات و تمایل به ایجاد محتوای جدید در رسانه‌های مختلف، تیمی را تشکیل دادم و در طول سه سال آینده پروژه‌های رسانه‌ای خود را در YouTube و پروژه‌های محتوای بزرگ برای برندها ایجاد می‌کنیم.

مشهورترین پروژه استودیو ما نمایش اصلی است. ما از متخصصان رشته‌های مختلف به استودیو دعوت می‌کردیم تا با سؤالات احمقانه و آماتوری درباره کارشان با آنها مصاحبه کنیم و در پاسخ آنها همیشه پاسخ‌های مفید و جالبی ارائه می‌دادند.  

این پروژه بیش از یک میلیون مشترک در YouTube جمع آوری کرده است، در کل 130 میلیون بازدید داشته است، و ما حتی یک کتاب منتشر کردیم.

ما همچنین با هنرمندان مستقل محبوب، پادکست‌های آموزشی و سرگرمی ایجاد کرده‌ایم، و حتی شرکای خلاق Google روسیه شدیم. ما در چند کنفرانس به عنوان سخنران سازندگان و برندهای جدید صحبت کردیم.

رویکرد من به کار همیشه بوده و اکنون نیز هست - ایجاد ایده‌های محتوا نه تنها بر اساس آنچه شخصاً دوست دارم یا بر اساس آنچه در اطرافم است، بلکه بر اساس آنچه که مخاطب می‌خواهد ببیند.  

دوره های این مدرس:

آموزش New Media Showrunner: چگونه یک پروژه محتوای طولانی مدت ایجاد کنیم.

New Media Showrunner: How to Create a Long Living Content Project.

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."