Edi Liang

فیزیکدان + یوتیوبر

هی!

من ادی هستم، یک YouTuber و یک محقق فیزیک. من در پرتغال متولد شدم، 5 سال در آلمان فیزیک خواندم و در حال حاضر در بلژیک هستم.

داستان چیزی است که من دوست دارم به اشتراک بگذارم، و از کودکی یوتیوب را تماشا کرده ام. من از سنین پایین برای خودم، دوستان و شریک زندگیم ویدیو می‌سازم. حدود 4 سال پیش، من شروع به پست گذاشتن در YouTube کردم و داستان های جالب را به جذاب ترین شکل ممکن به اشتراک گذاشتم. من مطلقاً هیچ پیش زمینه ای در هیچ مهارت خلاقانه ای نداشتم و اکنون می توانم با افتخار بگویم که در آنها بسیار خوب هستم! من آن را با عشقم به تدریس ترکیب کردم و اکنون در Skillshare هستم.

اگر مایلید بیشتر بدانید، نمایه Skillshare من را دنبال کنید. اگر از طرفداران محتوای من هستید و ایده هایی برای کلاس های آموزشی دارید که به نظرتان مفید است، در صورت تمایل برای من پیام یا ایمیل ارسال کنید. می بینم چه کاری می توانم انجام دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش ویدیوی خود را ارتقا دهید: یک کلاس گام به گام

Elevate Your Video: A Step-by-Step Class

""


آموزش دوره کامل پیانو: از اصول تا مهارت موسیقی

Complete Piano Course: From Fundamentals to Musical Proficiency

"این کلاس را از صفر شروع می کنیم، از عدم دانش موسیقی تا استقلال! می توانیم در پایان این دوره یک قطعه جدید را چاپ کنیم، بخوانیم و یاد بگیریم..."


آموزش سرعت تایپ خود را به حداکثر برسانید: راهنمای گام به گام اصلی

Maximize Your Typing Speed: A Step-by-Step Master Guide

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."