Jennifer Ebe

Jennifer Ebe با جمع‌آوری، سازمان‌دهی، برون‌یابی و ذخیره‌سازی داده‌ها، تصمیم‌گیری مبتنی بر داده‌ها را امکان‌پذیر می‌سازد تا برای رسیدن به نتایج موفقیت‌آمیز تجاری در دسترس باشد.

جنیفر با تخصص گسترده خود در ایجاد خطوط لوله داده، مدل‌سازی داده، انبار داده و سیستم‌های نظارت، در ارائه داده‌ها در دسترس، در دسترس و قابل اعتماد برای کمک به فرآیندهای تصمیم‌گیری مبتنی بر داده در کسب‌وکار برتر است. او با پشتکار برای اطمینان از یکپارچگی و کیفیت داده ها کار می کند و نتایج تاثیرگذاری را ارائه می دهد.

درک جنیفر از آمار، ریاضیات و تجزیه و تحلیل به او کمک می کند تا بینش ها، معیارها و فرصت های ارزشمند را از مجموعه داده های پیچیده شناسایی کند. او به دنبال راه‌های نوآورانه‌ای برای بهبود فرآیندها با بهینه‌سازی گردش‌های کاری، یافتن راه‌حل‌های خلاقانه برای چالش‌های داده‌ها و محرک رشد در سازمان است. جنیفر یک ارتباط قوی است.
دوره های این مدرس:

آموزش ETL در پایتون و SQL

ETL in Python and SQL

در این ویدیو نحوه تعریف ETL را یاد بگیرید و مراحل ایجاد ETL را از جمله ابزارها و فناوری های معروف و رایج را بررسی کنید. شما باید بتوانید در مورد آنچه که انتخاب بین یک ابزار بر دیگری را تعیین می کند، بحث کنید.